Melampau Ke???

Salam 1 Letup !
dah lama blog ni terus enyap tanpa berita yang hangat lagi sensasi sambil menyelitkan integriti yang menampilkan kualiti dari sisi yang seksi..muahahahaha..
slogan tu kalau buat untuk pertandingan ratu cantik..menangis para juri tau..hahahaha
dah seminggu lebih tak update..
macam hal yang berlaku...
dan aku akan update dalam satu entri..aku tak tahu aku larat ke tak..hahahahha
korang baca laa..
aku buat tarikh yang engat je tau...
yg tak ingat aku skip je...korang bukan nak baca sangat cerita aku..muahahahaha...

5 Jun 2012;

tarikh berhenti kerja...hari yang aku menangis berjuraian...korang tahu laa kan,, aku ni jiwa soletip sikit..hahaha..yang pasal ni aku akan update entri lain okies....

6 dan 7 Jun 2012;

sibuk teman mak pergi ke hulu hilir mengurut...ada satu tukang urut ni kata umur mak aku dah nak dekat hujung nyawa..katanya ada sakit jantung...balik je orang tu,,emosi mak aku down...yelaa..korang dapat tahu korang akan mati oleh doktor,,mesti korang down jugak kan??..walaupun kita tahu mati tu di tangan Allah...situasi ni buat kitaorang adik beradik cemas..sampai dialisis mak aku ditangguhkan...melampau tau mak cik ni...hahahaha...malam pulak aku meneman mak aku...jadi tak sempat nak update...

8 Jun 2012;

pagi teman mak pergi hospital pakar puteri johor,, akhirnya doktor kata mak aku silap makan tu yang buat jantung mengepam darah dengan laju...orang yang buat dialisis banyak pantang larang...kuini, durian, mangga, mempelam, pisang dan segala jenis buah yang mengandung vitamin C yang tinggi tak boleh makan, dan banyak lagi laa pantang larangnya..aku bukan nak buat entri kesihatan..hahahaha..[petang pulak kemas2 barang terus balik melaka...sampai malam pulak tu...dah laa sejuk gila...tak tahu pulak melaka ni musim hujan...dah laa dalam bas duduk sebelah remaja cina..sibuk dengan gadget dia je..boleh ke tengok movie gna i pad dia..aku stress !..hahahaha..ada jugak jeling2 tengok sikit dalam kesamaran..mana laa tahu dia tengok cerita lucah ke kan??..muahahahaha..sampai je dekat melaka sentral, Miss Banting (Azwan) dengan Jejaka Pilah (Akmal) amek aku dekat sana..hahahaha

9 Jun 2012; 

aku balik awal, sebab nya nak kemas rumah kononnya tapi hampeh sebab air kena potong...aku rasa nak mencarut marathon charity je rasanya...air tu penting..kalau nak berak ke hape?...nak istinjak ke??...memang nak kena campak parang dengan aku..hahahaha..air kena potong sebab budak2 sewa sem lepas tak bayar..dapat bayangkan tak dari bulan 11, 12, 1, 2 tak bayar??..diaorang cuma bayar bulan 3 dengan 4 je..tak pasal2 kitaorang kena bayar, nasib kena tolak dari sewa rumah...hahahaha...keji tau yang bayar tu...jadi pagi tu mandi dekat jiran selang 4 rumah...dah siap2 terus pergi daftar n lunch..balik mengangkang dalam bilik...lepas mangrib pergi rumah orang lain dalam 10 min jugak laa jauhnya..semata nak solat magrib dan segarkan badan..melampau tak??..hahahaha..lepas tu pergi ke tesco untuk beli almari murah...walaupun tak murah sangat..nak beli macam almari siti nurhaliza tak mampu lagi...hahahaha......

dah beli2 barang pergi tengok Bohsia....cuab teka pukul berapa??..pukul 12.50 pagi..!!!..hahahaha..kalau mak aku baca entri ni..habis kena bantai 7 hari 7 malam tanpa henti..mana taknya.pergi tengok wayang pagi2 buta macam tu.??...adik2 semua jangan tiru aksi ganas saya ye??..hahahaha..sampai 3 pagi.....terasa macam bohsia tengok wayang pagi2 buat tu....boleh tahan terbaik jugak...scene yang aku tak boleh lupa sampai sekarang...kemaluan nya Salina Saibi kena rodok dengan berus jamban yang bulat tu hah...gila tak seram??..!!..aku dah tekepit2 dalam dalam wayang tu..mengiluuuuu....adik2 dilarang membayangkan apa yang aku buat...aksi ganas tu semua..hahahaha..

10 Jun 2012,

mandi dekat kolej..muahahaha...sampai kena tegur dekat mak cik cafe..hahahaha...dia kata kitaorang mengelat...bukan apa..air tak ada wey...dah darurat zaman jepun...hahahaha..tengahari sampai petang kemas bilik...dekat sejam lebih jugak laa aku pasang almari tu...aku ni harap je laki...kerja2 LELAKI ni payah sikit...Jejaka Pilah hina aku dengan dialog dia yang berdentum macam ni "Boleh tak paku tu??,, nak aku tolong tak???"...dengan mata ziana zain nya aku jawab "bagi aku cuba dulu...sambil tu aku ketuk paku tu sepanas hati..mauahahahaha"....lepas tu pergi pasar masjid tanah..dah nak dekat 2 tahun,, baru kali pertama aku pergi..hahahaha...sebelum ni pesan dekat orang je...hahahaha.....agak keji aku di situ..hahahaha

malam,, perut buat hal...cari pasal betul..dah masa tengok mentor pulak..mana tak hangin nya aku satu badan...dengan muka tebal setebal tembok cina dan berlin aku menumpang dekat rumah budak lelaki kelas aku...aku tak rapat sangat..jadi aku segan sikit...tu laa pasal aku tak nak tapi Jejaka Pilah ni paksa jugak..dengan hati yang berat 2.5 KG, aku melangkah pergi......aku terharu gila duduk rumah tu...aku nak menangis..diaorang layan aku dengan baik sangat....Nazmi bagi pinjam bantal, Kafeel bagi pinjam tilam...dan paling sweet dan buat aku terharu dan aku akan ingat sampai bila adalah Hasrul aka Abang Kasim, selimutkan aku masa aku tengah tidur...tapi masa tu memang tengah sejuk gila yang tahap gunung everest laa..hahaha..thanks a lot guys. =)....

11 Jun 2012;

pagi2 tu mandi dekat rumah diaorang lepas tu terus balik rumah siap2 nak pergi kelas, lepas tu Jejaka Pilah terus bayar Bil Air...petang tadi semula kembali pulih...kemas2 rumah lepas tu terus masak sardin, telur dadar, air laici kordial dan sekarang aku tengah update blog =)

dah2..ambil yang jernih buang yang busuk..hahahhaa..
pesana ikhlas ni dibawakan khas oleh liberes...
=)






No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.