Lelaki Haram Pakai Inai Untuk Perkahwinan !!!

Salam 1 Letup !
hari ni aku nak tunjukkan satu gambar dari print screen UAI...
sebelum tu aku nak ucapkan tahniah untuk ustaz sebab dapat mengumpul beribu orang dekat stadium tu...
payah bila ceramah nak dapat kumpul macam tu... =)

okey..kita berbalik pada pokok kita..muahahahahahahaha
aku pon tak tahu sebenarnya bneda ni walaupun aku tahu ianya cuma adat...
kadang2 aku nampak ada lelaki pakai inai 3 jari hujung kiri dan kanan..
kadang2 ada yang pakai 10 jari terus..
dan ada yang pakai yang dekat jari kecik je kanan kiri..kelakar pulak aku tengok...
jangan ada lelaki yang teringin nak pakai inai macam pompuan dari hujung jari sampai siku..hahahahahaha

belek punya belek..
rupanya lelaki memang haram pakai inai kecuali untuk perubatan dan rambut sajoooo...
baru berangan nak pakai inai masa kahwin...
eh..teringat masa main pondok2 dulu..
ambil daun inai...tumbuk2 daun tu dengan arang...
lepas tu balut dekat jari guna plastik....
balik2 keba bantai dengan mak...muahahahahahahaa...

eh..nah tengok bawah ni..


pap pap oley ! =]

1 comment:

  1. hurm... seb baek mase along aku kawen dulu, suaminya tak pakai pown inai.. ^^,

    mcm nyah jek tgk laki pakai inai ni. hahaha

    ReplyDelete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.