Friday, December 23, 2011

Siti Nurhaliza Jadi 4 Cover Majalah GLAM dari Inspirasi Madona Isu Januari 2012...!!!


Salam 1 auw ... auw... auw...
ni boleh jadi hadiah paling bermakna dalam hidup aku...
sebab apa???
sebab Siti Nurhaliza jadi 4 cover majalah GLAM isu Januari 2012..

pose maut Siti tu adalah hasil inspirasi Madonna... nak tengok tak??
cekitdot..


1. Inspirasi dari Material Girl...





2. Inspirasi dari RAIN...




3. Inspirasi dari karektor Minnie Mouse dalam potret Madona dari jurugambar Herb Ritts




4. Inspirasi dari video klip Nothing Really Matters...



dah nampak semua kan???
aku paling suka yang nombor 4 ni hah..nampak klasik dan cantik teramat..
untung Datuk K...hurmmm..

mesti ramai yang persoalkan Siti kenapa dah tak bertudung atau perangkan rambut kan??
jawapannya:


kata editor majalah GLAM iaitu Suzie, Siti dipakaikan rambut palsu SEPENUHNYA dan masih pakai serkup dekat belakang kepala...cuba tengok betul2 gambar yang nombor 1 dengan 4 tu...dan Siti jugak TIDAK perangkan rambut ye...kalau korang perasan gambar nombor 3 tu macam kekok sikit kan rambut Siti tu??...

jadi korang tak perlu nak kutuk Siti okey??? =)

aku rasa nak beli laa...
satu majalah rm 8.00..darab dengan 4 sama dengan rm 32.00..agak2 berba
loi tak???...kah3

eh2..aku nak kasi korang hadiah...
kalau korang nak tukar profile pic fb guna cover majalah Siti ni..
korang boleh ambik aku gabungkan 4 majalah ni..
ambiklah...percuma je...
selamat mencuba =)





























2 comments:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...