Jatuh Lagi !!!

Salam 1 auw...auw...auw
dah lama tak update blog kan??
makin sedih aku tengok blog ni...agak berhabuk sikit..hahahaha
nak buat macam mana..sampai je rumah pukul 9 lebih, lepas tu tengok tv sampai 11 lebih dan kalau penat sangat terus tidur...bukan aku larat nak tidur lewat..hahahaha
tapi aku gagahkan badan ni nak update sikit..kesian dekat stalker aku sekalian..hahahahahaha

baiklah..semalam cuti,,tapi tak update pon kan..
siapa yang ada fb aku tu tahu laaa..
aku tak update sebab demam mengejut..sampai aku pon terkejut sebab boleh demam...hahahaha
orang tak makan sayur,, macam ni laa jadinya..senang nak kena penyakit...kepada adik2 sekalian,, silalah makan sayur ye..jangan jadi macam abg kerepot ni...cewaahhh..!!..ABANG tu...geli pulak...aku tak suka orang panggil aku abang even junior..meremang bulu ketiak aku...merembes baunya..hahahaha...
dah2..sebelum aku merepek 18 SX, lebih baik aku cakap yang aku ni jarang demam..sekali demam..hurmmm..bukan kemain lagi..hahahaha..jadi tidur je laa sepanjang hari serelah 6 biji aku telan ...
waktu yang lain2,, bukan serentak..kalau serentak,, mahu terlentang aku dekat hospital tu..hahahaha

HAH...!!!..semalam jugak result keluar...
bukan result SPM tapi result untuk sem lepas..sem yang paling buat aku nangis...belajar ekonomi wey...
gila tak stresss aku...hurmmm...
kepada stalker sekalian atau para peminat yang tak putus asa menyokong, result aku adalah ..jeng jeng jeng..hahahaha..biarlah rahsia..tapi yang penting semakin jatuh..yup jatuh dan terus jatuh..aku pon tak tahu apa dah nak jadi...cuba nak bangun semula lepas sem 3..tapi makin jatuh dan siap luka di sem 4...ada lagi 2 sem nak habis..kalau result aku terus jatuh...hancur laa pelamin idaman aku..hahahahahahaha...
aku dah penat bangkit..yup..! aku memang seorang yang cepat putus asa....aku rasa dah berjuta kali aku ulang dalam blog aku ayat tu...hahahaha...
dah penat nak cuba naik semula..semua orang naik result nya..aku?? dah macam carta muzik - muzik..kurang undian..hahahahhaa
aku dah lemah...biarlah orang nak cakap apa dekat aku...
hanya aku je yang tahu tentang aku...
orang lain tak pernah tahu...even family aku =)

hurmmmm.....
jangan suka lihat orang jatuh dan jangan sampai anda pula yang jatuh di sebabkan kesakitan orang lain..
pesanan ini di bawakan khas oleh Kotex maxi wing dan Maybeline...hahahahahaha

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.