Muka Artis Masa Sekolah Tadika KEMAS...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
sbenarnya aku dah tak ada mood nak update blog hari ni...
hari yang aku paling tak suka adalah esok akan tiba....
esok mesti nak nanges2 dalam blog ni...
lelaki sensitip macam ni laa...kah3
bapak buruk gila esok kan??..kah3
kalau nak tahu apa, esok jemput datang blog...
yang stalker pon datang jemput... =)

baiklah...
macam nak mulakan perdebatan pulak..kah3

esok dah mula cuti sem...eh salah cuti mid sem untuk sem 4...
tapi dari semalam lagi ramai dah balik..bapak bosan wey dekat kolej lelaki ni...kah3
tak boleh nak gedik2 sebab dah ramai tak ada...
tapi tak apa..tunggu giliran aku balik esok..kau tunggu..! kah3 * gelak setan durjana yang di rejam...kih3*

jadi sebelum hari esok di revealkan..
tengok gambar aku masa sekolah tadika kemas....tahun berapa ek??
korang kira laa kalau aku lahir tahun 1992....aku ni lemah sikit bab mengira..kah3
ni secara khas tau...
tak dapek dekat mano2...
cakap nogori pulak den...kah3

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


comel tak aku masa tadika??
cepat cakap comel...!!!..nak kena sembelih ke hah??..kah3
tapi sekrang ni lagi comel...
=)



2 comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.