Sunday, December 26, 2010

~JOM JOIN CONTEST Tiqaa Wonderland!~

kita teruskan dengan contest yang sterusnya..
sekarang ni kita pergi ke Tiqaa Wonderland..!!~
seronok tau kalau singgah ke sini...
sebab apa??
sebab dapat join contest laa..kih3...
betul tak cek tiqaa??

dalam contest ni ada dua kategori...
- Gambar Candid Saya
- Senyuman Kegembiraan

anda boleh pilih satu atau dua2 yaww..dan fiz pilih dua2...sebab..tuah ayam nampak di kaki,,tuah manusia??..

jom kita mulakan...tapi..kalau nak tau syarat2nya yang mudah,,boleh klik sini
relax je syarat2 cek tiqaa ni..

ok..untuk Gambar Candid Saya..fiz sumbatkan...taraaaaa..;


nampak tak candid nya??
mesti anda dan cek tiqaa tak nampak kan??
untuk pengetahun cek tiqaa....ni kali pertama fiz makan kentang yang dogoreng macam potato chips tu....sangat berdebar ea....ntah apa rasa laa kan...
sebab tu kejam mata dan fiz pesan jangan ambil gambar.....dia kata ok..memang tak pandang camera laa...
tup tap...da ad kat fb...sabar je laa..huhuhu


dan untuk Senyuman Kegembiraan pula..fiz sumbat ni..taraaaaaaaa..:


hah..!!..masa ni jamuan kelas untuk sem 1 hari tu..
dekat pantai Pengkalan Balak,Melaka...
memang gembira sangat masa ni tau...
makan ramai..
paling sedap sotong goreng tepung..kih3


amacam cek tiqaa...boleh menang tak ni??
kih3..harap2 laa ye...huhuhu

fiz tag:

http://ceritasyarafina.blogspot.com/

http://www.bumi2bulat.blogspot.com/



Hafiz: tengah senyum ni untuk cek tiqaa ..kih3





5 comments:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...