Salam Syawal Dari Artis ! :P

Salam 1 Aw Aw Aw,
baru hari ni sempat nak update. huhu
malassssssssssssssssssssnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaa hanya tuhan saje yang tahu. hahaha
baiklah hari ni aku nak update entri raya.
kan aku cakap aku akan update lepas puasa dan waktu raya kan?
betullah tu sebab semalam pon aku baru habis puasa enam setelah onak dan duri ku lalui. hahaha
alhamdulillah. lega rasanya. 


baiklah tanpa basa basi, aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kepada semua orang tanpa sedar ataupun tak. tak kisahlah dekat blog ke twitter, fb, classmates, jiran tetangga, kekasih, bekas kekasih dan semua sekalilah. hahaha
kadang - kadang kita terlepas pandang apa yang kita buat sampai sakitkan hati orang kan?
semoga syawal kali ni memberi sejuta kemanisan dari tahun sebelumnya. 
aku pon tak tahu nak taip apa sebenarnya sebab dah lama tak tulis blog kan so nak dapatkan gaya tu semula agak payah sikit. 

nah aku bagi lagi dua gambar



hah. atas ni gambar family aku tapi ramai yang tak ada sebab yelahh masing masing ada keluarga sendiri kan.
ada yang balik rumah mertua dan sebagainya.
kalau perasan aku je yang bergambar nampak gigi. hahaha
dulu nak jadi model tapi badan dah macam anak 5, tak laku terus. hahaha

apa apa pon. Selamat Hari Raya semuaaaa ! 
:)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.