Salam Ramadhan Dari Artis Sendu !

Salam 1 Aw Aw Aw
Assalamualaikum dan salam sejahtera. haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
dah lama tak update blog ni.
impian dan harapan nak update tu ada tapi malasnya hanya tuhan sahaja yang tahu. hahaha
hari ni aku update sikit ea? aku akan update lagi masa raya nanti maksud aku lepas puasa.
bulan puasa ni lemah nak update blog.
nak cari ilham lagi. hahaha

okay aku dah cuti sem 4 dan bakal sem 5.
woahhhh. tak sabar nak intern dan kerja. dah kerja dalam 3 or 5 tahun, aku sambung master. hehehe
konon nak jadi lecturer tapi english pon kelaut. hahaha
tak kisahlah. itu impian je. kalau tak jadi lecturer, kalau ambik master gaji naik sikit. hahaha
aku ni fikir duit je. hahaha. yelah high maintenance. belum duit hantaran nak berpuluh ribu je tapi masak tak pandai. hahaha

puasa kali ni puasa yang aku paling malas dan paling lemah. hahaha
jadual puasa aku ni lari sikit sebab bulan puasa mula dekat shah alam dan final exam.
jadi badan lemah tapi otak sibuk menghafal, waktu tidur tonggang terbalik semualah.
jadi dekat rumah ni, tidur lebih kurang pukul 1 lebih, bangun pukul 4 lebih nak panaskan lauk,
lepas subuh tidur, bangun pukul 12, bagi otak stabil lepas tu tengok tv sampai pukul 3 lebih mula kemas rumah dan masak untuk buka puasa, lepas maghrib tonton movie yang ada dalam laptop ni lepas tu keluar bilik makan lagi, hahaha lepas tu tengok tv lepas tu tidur dan ulang dan ulang rutin yang sama tiap hari. hahaha

okay mungkin ada orang cakap eh tak solat sunat terawih ke?
kadang kadang. hehehe. kita buat wajib dulu ea? hehehehe
so, aku ni memang tak lepas di buat calon menantu. hahaha
its okay. tak nak kahwin pon. hahahaha

dah dari aku melalut lebih panjang,
aku undur diri.
Selamat Menyambut Ramadhan yang tinggal beberapa hari sahaja lagi.
jumpa lagi dalam entri hari raya pulak ea? kalau umur panjang lagi.
:)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.