Video Prank Jepun Yang Buat Anda Mati Terduduk !!!

Salam 1 Aw Aw Aw
hah ! nampak tak aku punya tajuk entri yang aku sendiri pon tak tahu nak letak apa
seperti biasa aku godeh godeh you tube.
jumpa beberapa video prank dari jepun.
macam macam cara.
ada yang tak logik dan mengganggu sensitivit rakyat malaysia pon ada
aku nak share pon tak berani

tapi aku ada jumpa video prank yang menakutkan.
kalau korang nak tengok tapi tak berani, janganlah tengok. mahu tak tidur malam
kepada ibu mengandung pon jangan tengok, kang ada yang terberanak dekat situ. muahaha
kalau nak tengok jugak kepada para lemah semangat fanclub, panggil lah sesiapa untuk teman.
masa aku tengok tadi ada mak dengan abah aku sambil tengok tv. boleh laa bajet cool macam peti ais.
hahahaha

video ni video prank ye :)
cekitdot





hah ! amacam? lawak memang lawak
tapi cuba bayangkan korang dekat situ?
kalau aku dah terkencing dan pengsan dan masuk wad ICU
aku ni dahlaaa lemah semangat FC .
hahahaha

tapi terbaik !!
:)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.