Thursday, December 23, 2010

~Heliza Helmi bertunang dengan Hafiz Hamidun??~

hah??terkejut tak??
ni berita lebih panas dari biasa...
mugkin ada yang tak kenal siapa kan??




Heliza Helmi..cute tak??


Hafiz Hamidun..kacak tak??kih3


dari gambar di atas tu..kenal tak??
Heliza Helmi atau Heliza AF yang berlakon dalam Filem Syurga Cinta di khabarkan akan bertunang dengan Hafiz Hamidun merupakan seorang komposer dan aktif di RTM sebagai pengacara...dulu ada desas desus mereka bercinta kan???yelaa dulu rapat semacam je kan??..
katanya akan buat pengumuman dalam masa terdekat ini...dan akan berkahwin pada tahun hadapan....

seronok juga dengar mereka nak berkahwin..pasangan Double H ni juga nak mengeluarkan produk wangian yang menggabungkan nama mereka...dan bukan tu je....siap nak buat filem hantu lagi dan sedang mencari hero heroin....siapa yang bakal terpilih nanti??tapi mungkin filem hantu bercorak keagamman agaknya nanti kan??kah3....

dari perkembangan terbaru ni menunjukkan berita ni makin kukuh yang mereka dah nak bertunang kan??..apa2 pun fiz doakan mereka kekal bahagia....sejuk je perut memandang,,kih3





Hafiz: sedang bercinta dan Double H juga....Hafiz dan H..........kah3.

21 comments:

  1. haha..double H..sweet giler..aku double F(nak jugookk)
    haha

    ReplyDelete
  2. sejuk jeh perut memandang ?
    mcm pelikk jeh ;D

    ReplyDelete
  3. betul ke ni??sumber mana ek??huhu

    ReplyDelete
  4. @zuar

    betul laa..kalo x cye..tggu kluar kat melodi nnti..ataupun dekt fuhh...~

    ReplyDelete
  5. ooo dengan hafiz hamidun... ingatkan dengan hafiz jauhari... hehehe

    ReplyDelete
  6. heliza nie cute sgt..kalo amik picta suka buntang2kan mata..pe2 pon tahniah tuk diorg

    ReplyDelete
  7. @dwaty dengan hafiz jauhari???dlm mimpi jex laa..kih3...

    ReplyDelete
  8. hehhee..
    doakan yg trbaik buat dorang,
    bgai pinang dbelah 2 ^^,

    ReplyDelete
  9. bukan hafiz dah ada tunang ke?? (kompius kejap)

    ReplyDelete
  10. Double H for their commercial name and double H if combine both...damn sweet....

    ReplyDelete
  11. Double H for their commercial name and double H if combine both...damn sweet....

    ReplyDelete
  12. Double H for their commercial name and double H if combine both...damn sweet....

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...