Artis teringin nak sertai kerja amal ?

Salam 1 Letup !
tiba tiba aku teringin nak join community service.
sebab aku tak tahu nak kerja apa musim cuti ni.
hari demi hari aku pikir nak kerja sampai nak kentot pon serba salah tahu tak? muahaha
bila fikir nak kuruskan badan nya lagi.
fikir nak cari duit lebih lagi.

tapi tiadi bila tengok drama korea yang aku tengah cuba nak habiskan ni, dia selit community service sekali.
macam best jugak
tapi aku tak tahu nak refer dekat siapa dan dekat mana.
ada sesiapa yang tahu tak? nak jumpa siapa ke apa ke?
kalau korang sendiri buat community service tu jemput laa aku sekali.
korang tanam pokok ke orang ke tulang ke apa. muahaha
macam pengalaman baru kan?

jadi sesiapa yang tahu.
boleh hubungi PA aku ye?
cewah !! baru nak join community service dah ada PA. kerlassss tak aku? muahahaha
:)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.