Artis tengok drama korea !!!

Salam 1 Letup !
dah beberapa hari sampai rumah tapi malas jugak nak update blog. sebelum ni dekat melaka siap cakap dalam hati. "dekat rumah ada wifi, baru laa semangat sikit. dekat melaka ni dah laa line sikit. guna broadband pulak tu."
tapi bila dah sampai rumah. bukak macam macam. benda itu ini yang tak dapat di buat masa dekat melaka sampai lupa nak update blog. ehemm. aku ulang lupa nak update blog. muahahaha.
ditambah pulak aku tengok drama korea dekat you tube. 
aku tahu korang nak bunuh aku bila tengok drama korea kan? muahahhaa
tapi cerita dia best laa. cuba laa try trailer dia ke kan?. dah lupakan pasal korea tu
tapi lupa nak bagi tahu tajuk dia. muahahaha
iaitu 'To The Beautiful You'
nak tunggu dekat tv kena tengok tiap minggu. dekat youtube? dalam seminggu dah boleh habis episod. muahaha
*nampak tak aku duta YouTube?muahaha*
eh, sekrang aku dah tengok episod 4. jangan jeles! :P

jadi blog aku kucar kacir sikit selagi cerita ni tak habis aku tengok.
19 episod kot? 

nah tengok trailer ni dulu


dah dah.
aku nak sambung tengok
maklumat lanjut pasal cerita ni korang google atau youtubekan je.
korang dah besar kan? *ayat ayat umur 55 tahun. muahahaha*


No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.