Artis Tidak Dapat Masuk Bilik Sendiri !!!

Salam 1 Letup !
dah lama tak update...sebenarnya hari ni aku macam agak2 demam, agak2 tak sedap badan dan semua agak2 laa...hahahahaha
tapi aku gagahkan diri jugak update..lepas update nak terus tidur..yeah !...memang malam masih muda tapi badan dah tua..hahahaha...
semalam tak sempat nak update sebab kawan datang rumah...tak kan nak halau kan..jadi bual2 sampai tak ada perkara yang nak di bual..hahaha
jadi hari ni aku nak cerita pasal hari sabtu punya perkara..
mungkin pada korang dah basi tapi pada aku belum basi lagi..
dah2..aku kalau tak sihat ni,, merapu nya merepek sikit..hahahaha

baiklah...hari sabtu lepas, housemate pergi berbohsia sebentar..hahahaha..
 aku, Miss Banting, K Pop pergi dominos pizza..
untuk pengetahuan korang, tu kali kedua aku makan pizza domino..
agak loser ye di situ..yelaaa aku ni kan orang kampung sikit..tu yang tak berapa nak adapt sikit..hahahaha..
nasib tak ramai orang dekat situ...kitaorang punya laa lama nak buat order..hahahha
yelaa..mana laa tahu nak order macam mana..hahaha..kalau Pizza Hut tu senang je..hahaha
setelah bertarik rambut semua,, kitaorang order paperoni dengan chicken bbq..tapi ada promotion laa hari tu..
kalau tak silap harga asal RM 60 something tapi disebabkan ada promotion, bil nya cuma RM 30 something..murah kan??....
yang kitaorang menggedik nak pergi adalah disebabkan Dominos tu baru bukak dekat Cheng, Melaka..hahahaha
kitaorang ingatkan 2 tingkat..rupanya satu tingkat je..punya kecik je space nya...rimas pulak rasanya..hahahaha
lepas tu...dia bagi air botol, cawan polistrin tapi tak ada ais..
bapak sedih wey !!!!....aku tak boleh terima langsung..hahaha...
menyampah betul dominos ni tau..nasib laa sedap sebab tak muak sangat macam pizza hut tu..
tengok aku punya dominos je dah suku entri..hahahaha

lepas tu tuan rumah mengada nak datang rumah pulak..time tu dah pukul 3 something..
sebenarnya lepas makan tu kononnya nak tengok wayang..hahahaha...
tapi lepas kenyit2 mata dalam fon dengan tuan rumah..dia kata nak datang malam..tapi tak datang pon malam tu..hampeh..hahahaha
lepas tu pergi laa Jusco Melaka...aku nak tengok Jiwa Taiko, Miss Banting nak tengok Madagascar 3 dan K Pop pulak nak tengok Ghost on the Air...setelah betepuk tampar..gigi patah sana sini..kitaorang tengok Madagascar 3...best gila kot...korang patut tengok...walaupun korang tak minat sangat tengok francais madagascar ni.....

tapi sebelum wayang bermula...kita orang pergi cari boxer Miss Banting dulu...
bergaduh pulak cari boxer yang sesuai untuk dia..hahahaha...
aku pulak beli cermin mata tak ada lens dengan RM 9.90...
cantik tapi nampak aku lebih nerd sikit laa..tapi tak apa...sebab aku rasa comel je..hahaha..
korang tak suka??..khlayak membenci??...menghina??..ada aku kisah??...aku yang nak pakai..hahahaha
tapi sebenarnya nanti aku nak letak lens...boleh pakai...rabun aku ni semakin menjadi2..melampau betul..haahahahaha

ni gambar aku posing dalam bilik
dan kredit jurugambar adalah Miss Banting
dan juru edit mestilah aku...muka hodoh jadi kena edit...hahaahaha
nah tengok...





okey..
kepada sesiapa yang berminat untuk aku jadi model yang tak menunjukkan susuk badan boleh hantar rundingan di fb ye..
saya tak bergambar untuk tayang badan sebab aurat..hahahaha
dua...sebab saya ni one pack saja...kalau duduk one pack jadi mangkuk tingkat buatan korea..hahahaha
tapi kalau untuk senyuman menggoda yang lagi plastik tu saya boleh buat..hahahaha

..lepas berbohsia segala tu... pergi laa stesen minyak nak isi angin motor Miss Banting...nak pam tapi angin asyik keluar je..lepas tu si K Pop buat baru boleh ..pak cik stesen minyak cakap dekat Miss Banting yang dia ni tak boleh buat anak..pam angin motor pon tak boleh...terkulat - kulat muka si Miss Banting...tak pasal2 kena carut..hahahahaha

saatnya balik rumah..
sampai je dekat bilik Miss Banting menjerit..kunci tak ada...watapak sikit laa time tu...dah laa penat gila..
rupanya si Pilah dah amek kunci tu...
dah dia balik hari ahad maghrib..bapak gilaa laa...
dah guna kad segala bagai memang tak boleh jugak..
jadi kitaorang tak boleh masuk bilik..
cerita punya berjela tapi cerita untuk tajuk entri bawah sekali..hahahahaha
nasib ada kain pelikat aku yang nak dijadikan kain buruk dekat dapur tu belum guna lagi.
terpaksa laa aku pakai kain pelikat yang koyak di peha aku yang gebu itu..hahahaha
tidur malam sakit pinggang...kena gigit nyamuk segala..hahaha
satu hari setengah tak mandi..
sebab ahad petang si Pilah baru balik...hahahahaha
stress aku !

jadi konklusinya, jika nak kunci pintu bilik sila fikir banyak kali...
pesanan khas ini dibawakan khas oleh Kotex dan SimplySiti =)

1 comment:

  1. tragis sggh kisah lu tido lua tu bro.. lenkali sorok kunci atas tingkap je heehehe

    ReplyDelete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.