Artis Di Semester 5 !!!

Salam 1 Letup !
hari ni kita update tentang aku yang dah masuk pra senior..hahahaha
sekejap je masa dah berlalu...
pejam celik pejam celik dan celik huruf dah masuk sem 5 sekarang ni...
rasa macam tua pulak...geli geleman jugak bila budak2 part 1 panggil abang..hahahah
mungkin aku dah dibiasakan panggil adik kalau dekat rumah tu yang agak kekok dengan adapt baru ni..hahahaha..ayat aku ada ciri Miss Universe tak??..hahahaha

dah seminggu masuk UiTM Lendu ni hah...
dah jadi NR = Non Resident = Tak Dapat Kolej = Menyewa Rumah Orang...hahahahaha
banyak gila okey pakai duit kalau duduk rumah sewa ni..aku sangat stress...
jadi sesiapa yang teringin nak duduk luar tu jangan fikir seronok je okey..
memang laa best jadi bohsia sikit..boleh balik malam..hahahaha
tapi duit kau macam sungai mengalir deras je laaa..hahahahaha

dah makin naik semester makin naik bahang stress nya makin banyak drama dalam selimut yang terbongkar makin banyak PLASTIK yang nak di gunakan....hurmmm..penat..!
tapi fikir tentnag masa depan ni laa satu satunya cara nak survive...
wah..ayat macam buat novel..hahahaha

baiklah...semester 5 kali ini akan belajar 5 subjek..
bukan calang2 subjek woooo...

1. Advertising = Kena buat iklan, buat jingle untuk promote kopi aik cheong..sem lepas senior aku kena promote kicap tamin tak silap aku...jingle tu macam lagu2 untuk dekat radio...contohnya 'padle pop, padle pop bontot kau meletop..hahahaha'..lebih kurang macam gitewww laa..

2. ETR = Kena buat satu syarikat...syarikat apa ek nak buat???

3. Event Management = Buat satu event untuk sem 5 ni...event ni untuk kitaorang punya momentum untuk buat event besar part 6 nanti..kelas kitaorang dah bincang2 dan dah siap siaga nak nak buat event untuk bulan Ogos nanti...event apa??..nanti aku update entri khas..sebab masih dirahsiakan...mampus aku kalau bagi tahu sekarang..hahahaha

4. Comm Research = sebenarnya aku pon tak tahu apa subjek ni..hahahaha..sebab kelas batal di saat akhir pernafasan jadi akan ditangguh ke next week..nanti laa aku bagi tahu korang...hahaha

5. Broadcasting = ada 4 esaimen group dan pilih satu secara undian...kiteorang kena buat music video atau dokumentari atau PSA atau filem pendek...nampak macam best kan??..tapi duit pon best jugak keluar ..hahahaha..sama je macam event tu kena keluar duit....hurmmmm

tu laa dia antara subjek yang aku akan belajar untuk 5 bulan ini dari bulan 6 sampai 10...
nampak macam lama kan??
nanti dah sibuk dengan esaimen dengan buat kerja last minit nya..
cepat je laa masa berlalu...

okey2..
aku akhiri entri bosan malam ni dengan sebuah gambar Ratu Cantik dari serata negeri yang ditangkap pada hari pertama kelas..
jangan lupa undi yawww...hahaha


saya perkenalkan calon Ratu Idola anda..
dari kiri A'ah = Miss Terengganu
Tyqa = Miss Perak
Comel = Miss Selangor
dan calon pilihan ramai dan undian yang semakin meningkat dan mendapat perhatian ramai adalah Hafiz = Miss Johor...baiklah...teruskan undian anda..
sekian, pap pap oley !


No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.