Otak Aku Ada Masalah !!!

Salam 1 auw...auw...auw...
aku dah balik melaka sekarang ni...hahaha *tengah menangis ni...*
nak kata gembira pon tak...nak kata sedih pon tak...
aku bercelaru..
ayat novel tak??..hahaha

hari ahad ni final exam economy..
tadi kawan aka classmate aka roommate aka bakal housemate hahahaha tolong tengokkan carry marks untuk economy..full marks carry marks adalah 40 %...aku cuma dapat 30.10 %...
aku bersyukur dengan jumlah tu...aku pon terkejut beruk jugak sebenarnya..sebab apa??sebab aku tak hebat mana dengan eco ni...hahahaha

jadi aku perlu fokus untuk 60 % final exam eco..
semua orang tengah study...
aku stress rasa macam nak menangis dah..
hurmmm...paper yang paling menakutkan untuk student diploma masscomm...hahahaha

tapi masalahnya otak aku ni ada masalah dari dulu lagi..
bukan gilaa laa..orang gila mana blog laa gila..gila betul..hahahaha...gila tak??..hahahaha
masalah apa???
masalah otak aku berat sebelah kanan...bukan aku timbang dekat kedai runcit pak mat tempe tu hah..tapi aku dapat rasakan...
dan aku sangat sangat sangat lemah otak kiri...hurmm
apa yang ada otak kiri dan kanan??
tengok gambar bawah ni...

hah..tak nampak??
cari laa dekat google image..
aku pon cegot dekat fb je...hahaha

hurmmm..macam mana nak tingkatkan otak kiri ek??



No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.