Jemput Datang Ke Islamic Architecture Photo Gallery dan Islamic Communication Exhibition (ICE 2012) di Melaka !!!


Salam 1 auw...auw...auw...
hari ni aku nak update tentang event yang akan di anjurkan oleh batch aku dan senior aku...
event aku akan diselitkan dalam event senior part 6 aku..
banyak sangat "aku"...menyampah aku..hahahaha



gambar poster atas ni adalah event part 6
memang setiap part 6 akan anjurkan event besar...
bertembung dengan Jom Heboh pulekkk...
tapi tak pe..sebab buat dalam Dataran Pahlawan punya shopping complex..
dekat air pancut dalam tu..
aktiviti tengok laa sendiri dalam poster tu...


poster atas ni pulak event batch kitaorang..
setiap part 4 akan menyelit buat event dalam event part 6..
event part 4 ni bawah subjek Photo Communication...
sebab tu laa namanya foto galeri...
gambar yang akan dipamerkan semua berdasarkan islamic architecture...
kalau korang nak tengok group aku punya gambar...
datang ke bahagian kelas DMC 4K..
nanti jumpa laa kot aku kat situ..
nama aku kan korang dah hafal...kalau tak hafal dekat sebelah ni ada..sila baca...hahaha
aku pon terlibat sebagai committe dalam bahagian protokol.. =)

jadi jemput hadir semua ye??
meriahkan suasana =)








No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.