Blogger Eqbal Zack add Hafiz Jauhari di Facebook...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
rasa macam tak percaya bila apa yang aku nampak...
gosok banyak kali mata wey..
hilang terus taik mata aku baru bangun tidur..
ingatkan aku mimpi..
dulu aku mimpi aku di add Siti Nurhaliza tapi betul2 cuma mimpi ..hahahaha
tapi sekrang tak...
sebab apa??

sebab blogger terkenal Malaysia add aku dekat fb...

tapi aku tak ingat blogger famos amos ni follow aku dekat blog ke tak..
tapi aku follow dia dekat blog okies.... =)
eh..cuba teka sape???
orang nya adalah abg Eqbal Zack atau EZ ...

nak bukti??
nah amek ni


aku dah approved..
lepas tu terus tengok wall abg EZ...mana tahu fake ke orang tipu ke kan??
sekarang ni dah zaman teknologi..
siapa2 je boleh tipu tau..
muka je nampak baik tapi perangai serupa orang tak sekolah...huh.!
eh...lari topik plak..kah3

sebenernya aku bukan nak show off atau bangga ke apa..
tapi aku sangat MALUUU okies..
sebab blogger famos amos Malaysia add aku...
tak terdetik aku nak menunjuk dalam blog ni
siapa aku wey???
nak kata artis...dalam proses lagi...hahahaha
cuma harap aku ni blogger merepek bin mengarut je...hahahaha
sepatutnya aku yang add abg EZ ni tapi terbalik pulak..
masa nak approved ni aku pikir 2 hari tau...

tapi lepas solat istikharah..
tanya pendapat ulamak semua,,
aku approved dah senior blogger ni huhuhuhuhu..

terima kasih tau abg EZ... =)
sangat rendah diri orangnya macam Siti Nurhaliza.....huhuhu
*dah laa aku jarang update blog...buat malu je...hahaha*

tapi bila cerita pasal abg EZ ni..
aku terus teringat esaimen aku yang interview dekat UPM...yelaa abg EZ kan student PhD dekat UPM (Universiti Putra Malaysia)...bukan kemain pandai abg EZ ni..aku belajar ekonomi dekat diploma je dah nak menangis ...hahahaha

kalau dapat jumpa hari tu kan bagus -__-"
sampai sesat wey dalam UPM yang besar gila nak mampus..hahaha...ayat untuk 18sx ye..
aku interview UPM Press atau Penerbitan Universiti Putra Malaysia
lepas interview tu aku kena buat Booklet tentang Publishing..

yang aku kelakar tu..
aku tanya student dekat situ semua tak tahu tempat kat mana...
rupanya sebelah library tapi berselindung satu bangunan...
kalau kenal abg EZ awal2 mesti boleh tolong tunjukkan...
nampak macam ambil kesempatan ke??..hahaha

tapi teruja wooo masuk UPM tu...
eh..booklet kita dah siap... =)
nanti aku update masa lain okey...

entri ni khas ucap terima kasih dekat abg EZ dah melalut ke mana ntah..hahahaha
harap2 abg EZ tak baca entri ni...hahaha
maluuuuu =)
*gedik nya aku -___-"....*

eh..ni blog abg Eqbal Zack..klik je dekat nama tu okiess =)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.