Jadual Artis Penuh Sebelum Cuti Mid Semester...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
alhamdulillah semalam punya event berjalan lancar...
job pertama jadi emcee untuk sem ni...
respon pon baik je...
wah..boleh ganti aznil ni..kah3
ketua projek dan penasihat persatuan pon berpuas hati cuma dia kata microfon tu kena dekatkan sikit dan agak meleret ada satu part tu...buat pengajaran..hu3..next job emcee 14/1/2012...tapi tarikh tu tak sure lagi...ada sesiapa yang guna khidmat orang cikai ni boleh panggil ye...kah3
aktiviti tu akan di update nanti yaww...

hurmmm..aku tension hari ni..
dua kelas dah cancel..dan masa tu aku aku dah sampai kelas..macam nak sembelih je sekor2..kah3..
penat tau..dah laa jalan kaki...ish2..
kebaya pon aku dah boleh pakai tau..kah3

hari 3 kelas dan dua dah cancel..
harap2 kelas petang ni pon cancel sebelum aku sampai kelas..
wahai lecturer.bagi laa tahu awal2...hurmmm

rabu ni ada assesment buat karangan modern issue..aku pilih tajuk "Male Nurse Is Needed In 21st Century..."..okey tak??..ke korang ada idea..malam ni aku nak karang2 sikit...esok tak kelam kabut sangat...tapi kalau korang ada idea boleh bagi tahu aku..

rabu malam dan khamis setengah hari nak siapkan komen editorial page...
kena kutuk2 sikit...tu memang keje aku tapi ni lebih education sikit..kah3

hari khamis kena prepare untuk presentation Journalism...
hoho..kalah jadual Siti Nurhaliza tau..kah3..
ermmm...untuk next kelas...aku ingat nak tidur kejap...
bagi segar sikit idea petang ni..kah3

hidup sebagai student universiti ni memang bersepah sikit jadualnya..
aku nak PA..kah3

=)

se

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.