MACAROON Haram...!!!


Salam 1 auw...auw...auw..
dah lama tak update blog usang ni kan...
padahal baru satu hari..kah3
semalam kawan2 seperjuangan di lorong gelap datang berjimba dalam bilik...apa lagi kalau tak sibuk cerita tentang perkembangan artis semasa...
cewah.!
nampak tak wartawan tak siap wannabe??...kah3

jadi masa nak update blog tu terkentut sikit laa..kah3
malam tadi ingat nak cerita tentang Yuna pulang balik trofi...tapi mesti satu

malaysia dah buat..
tak ada idea langsung
tapi tadi godeh2 gambar dalam laptop ni hah..!
jumpa gambar zaman Geisha dekat Jepun ni hah..!..kah3

apa lagi kalau bukan Macaroon....!!!!!!!!..
reti baca ke idok??...sebut sikit makan western je dah tak tahu...
tak update laa u ollss ni kan..kah3
nah..!..tengok gambar dulu...


kenal tak??
kalau tak nampak zoom je blog ni..kih3
dah nama nya pon zaman Jepun punya gambar kan..
jadi dah lama laaa aku makan benda ni...
ni dulu beli dekat ISETAN KLCC ...
kau hado???.....berlagak sikit laa..kah3
masa tu ada promotion lol..!
perempuan berhimpit2 nak beli ni..
tarik rambut sana sini..
aksi tomoi pon ada...
tapi bila aku cakap 'Excuse Me' + Senyum je dah dapat turn beli...kah3
okey merapu je...nak kasi panjang sikit entri....kah3

yelaa..tengok harga dekat resit atas tu..
pada aku yang keluarga sederhana dengan status adik angkat Siti Nurhaliza ni je mahal laa jugak...
tapi disebabkan dulu ni 1st time nak merasa....
bayar je laa..
banyak songeh pulak....guna duit PTPTN pulak....maafkan saya keraajaan..ni untuk perut saya jugak....maafkan aku Najib..hehehehehe !

masa beli satu set ni ada 6 biji...
dah tak ingat apa je perasanya
tapi kalau tak silap ada mocha, chocalate, manggo, DURIAN dan apa ntah lagi..

tapi bila dah rasa semua...
memang GILA..
sebab apa...MANISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS .....!!!
satu biji tu rasa macam makan 3 sudu besar gula...
memang tak tahan..
tapi nasib mocha tu lurang sikit manis...
dah macam ulat kena panggang dah masa aku nak habiskan semua tu...
pada yang kencing manis tu..
segigit pon dah cukup...

taubat dah nak makan MACAROON...!
tapi aku dah makan..
kau dah??
belum??
senyap..! =P

*halal je macaroon ni...tapi kalau kau beli dengan duit haram atau tempat haram atau bahan masak macaroon tu haram....jadi HARAM laa macarroon tu...ngeh3...! *




No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.