Maafkan Hafiz Jauhari, Nufffang...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
hari sudah hari ke dua kelas bermula...
setakat ni semua berjalan lancar...
tak ada gosip2 yang menarik lagi...kah3

okey2..
mood nak update blog belum pulih sepenuhnya,,,
tapi dengan semangat sekental susu F&N tetap aku gigihkan update blog retiss ni hah..kah3

baiklah..
sepatutnya hari ni adalah Nuffnang Preview Screening Puss in Boots tu hah..
dan aku dapat tiket tu...yahooo...!!! * sambil gaya Nora Danish dalam Puteri..kih3*
tapi tiket tu tayangannya malam ni....
pengesahan kedatangan anak angkat Siti Nurhaliza...iaitu aku..kah3 dah pon dibuat sebelum jadual kelas keluar..

jadi yang lalat nya...eh salah..yang ralat nya....punya laa malas nak padam kan??...ni sala satunya cara nak panjangkan entri kau yang macam siput sedut tak habis mengawan tu ...kah3
yang ralat nya....aku tak dapat pergi hari ni..
sebab kelas sampai pukul 8...
pukul berapa nya nak sampai 1 Utama tu kalau gerak pukul 8??
kelas esok pulak mula pukul 10.30 pagi..

maafkan aku Nuffnang ...maafkan aku menyusahkan kau bagi tiket tu dekat aku tu..
maafkan aku...
tapi jangan pulak kau menyesal Nuffnang nak bagi tiket free lagi..kih3

tapi yang lebih sedih lagi adalah aku ingatkan nak pergi dengan kawan aku sorang ni..
laki tau..kah3
hari tu bufday dia..
aku ingat nak bagi dia hadiah tengok wayang laa ni..
tapi nak buat macam mana kan..
nasib aku tak bagi tahu hal ni dekat dia tau..

dia adalah satu2 nya kawan laki tempst aku mengadu,,,
alah macam cerita Dilema Wanita tu..kah3
tapi tak kesampaian pulak..
tapi jangan risau..
aku buat hadiah spare part sudah untuk dia..
hehehehe

apa2 pon Selamat hari Lahir Anuarol Rizawani a.k.a Kewepek Ubi..
=)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.