Friday, January 7, 2011

~Tun Mahathir puji Siti Nurhaliza~

haluuu..
tadi nak cerita tentang artis dengan orang ke-3 kan??
tapi nak cerita tentang artis feveret fiz dulu ni haa...
siapa lagi kalau bukan Sitit Nurhaliza kan??

ni tentang Bual Bicara dia tu laa...
Siti jadi host..mampu??
macam kelakar je kan??

tapi diam2 Siti ni di puji tau..
TM pon macam tak percaya kemampuan diva kita ni ha..
bila rancangan dah habis..
TM pon berkata2...
nak tau kata apa???
taraaaaaaaaa...

"Ini pertama kali saya berjumpa dengan Siti, jika sebelum ini saya selalu dengar Siti menyanyi dan terasa ganjil pula bila saya ditemubual.

"Walaupun pertama kali menjadi pengacara, saya boleh katakan dia agak cekap dan mahir dalam persediaan menyediakan soalan. Dia juga lancar dalam berdialog, jadi saya rasa tenang ketika ditemu bual,"

"Bagi saya, program ini merupakan salah satu cara untuk saya sebarkan pengalaman dan pada masa yang sama saya dapat menceritakan apa yang patut diberitahu kepada umum.

"Pendapat-pendapat yang diberikan itu mungkin berguna kepada mereka,"jelas TM.

letup tak??kih3

hah..bila rancangan nyer kan??

- Astro Ria

-jam 9 malam

-bermula 12 Februari 2011

-selama 1 jam

-13 episod

apa lagi??tunggu laa depan tv ea??kih3



Hafiz: Siti nak jadi macam Oprah Winfrey???

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...