Friday, January 28, 2011

~Aznil Hj Nawawi Buat Konsert....???~


hah??
hafiz kembali lg dengan tabiat lama nya...
bukan bergosip2 semata2 je yaww..kih3
kali ni nak cerita laa kan Aznil atau pengacara lelaki no 1 Malaysia bakal buat konsert..!!
hebat tak??
cuba kira dia ada berapa lagu je??kih3..
tapi dia kata nanti dia akan nyanyi jugak lagu indie,,lagu artis wanita dan lagu arwah Sudirman..
dalam konsert tuh ada 5 segmen dan mugkin akan berduet dgn artis popular..
siapa dia??
kena laa tengok sendiri kan..
siap tempah kostum khas bg menarik persembahan...
letup tak??

nak beli tiket tak??
Tempahan boleh dibuat menerusi laman web www.ticket2U.biz atau hubungi di talian 019-6601195 dan 019 340 6832.
harga dari rm 15 sehingga rm 200...
murah kot??

lupa pulak nak cakap..
nama konsert tuh adalah
Konsert Hore-Hore
pada 12 Mac 2011..
di Taman Tasik Titiwangsa..

jom ramai serbu..!!





Hafiz: Aznil bakal berumur 50 tahun dan 3 orang anak.....anak laki dia hensem..!!..ops... =)

1 comment:

  1. wow !haha..bagus betul pak nil ni..macam2 bakat ade :D

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...