Tuesday, December 21, 2010

~siapa Dina Nadzir??~

hai..hai..hai..
kembali lagi bersama Papa Jarum Jahit(PJJ) di ruangan soseh selebriti..kih3..
ada laa semalam ni..kan PJJ buatalkisah tentang Shahir AF8 tu kan??ingat tak??..
dan di hujung cerita tuh PJJ ada cakap nak guna nama baru bila berkongsi cerita tentnag selebriti kan??..adalah beberapa feedback yang cakap,,guna je la nama tu..biar meriah sikit...kih3..apa pendpt anda??suka??kih3...

ukey laa kita pergi cerita sebenar ea??
kenal tak siapa Dina Nadzir tuh??
alaa yang "comel' dulu tuh??
tak pe..Dina Nadzir atau dikenali sebagai Dina Mlaysian Idol musim pertama tu laa...
dia nak buang jenama Malaysian Idol tu...
macam trend kan??
trend buang jenama tu laa..
sekarang kenal tak??





apa perkembangan sekarang ni??
sekarang ni dia da siap rakam 13 lagu berentak pop R&B tapi di sebabkan sekarang ni perkembangan muzik indie kan jadi dia belum terasa nak buat comeback lagi..PJJ pon pelik kenapa nak tunggu masa buat comeback kan??kalau lagu sedap jangan risau kak..adanya orang minat....

atau....

dia nak giatkan lagi kuruskan badan??..yelaa dulu pakai baju saiz 18 tapi sekarang da pakai baju saiz 14...tak ke besar perubahan tuh??...sekarang dia pon boleh pakai legging...dulu tak muat sebab paham2 je laa...auww2..hehehe...teka berapa berat badan dia sekarang??..jeng..jeng..jeng....85 kg...dulu 99 kg....ukey laa tu kan??......macam dah trend juga bila artis nak kuruskan badan ni..yelaa bukan setakat artis perempuan je tapi artis lelaki pon sama macam Ameer SOFAZR tuh??dah dekat setahun tak makan nasi tapi Dina cuma 7 bulan je..kih3..

perkembangan lagi yang terbaru...Dina baru je selesai berlakon dalam filem Hello arahan A.R Badul...tema apa ni ek??

2 comments:

  1. hmm lagu baru, ok la..tunggu kuar nanti ^_^

    ReplyDelete
  2. PJJ cari ape rahasia dina turun berat bdn..

    xmakan nasik gak ker?

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...