Wednesday, December 29, 2010

~Ramalan Sotong Mirip Paul Meleset..!!!~

amacam??
suka tak Malaysia menang??
berdebar bila Indonesia masukkan gol ke-2..
nak tercabut jantung ni ha..sebab apa??
sebab betul ker si sotong yang mirip Paul ni pilih Indonesia menang???
tapi akhirnya salah belaka



ni laa sotong paul tapi bukan versi indonesia punya..kih3


Sotong tu di uji kaji di Sea World Ancol sampai dua jam baru membuahkan hasil bila sotong tu pilih kotak yang berisi makanan yang ada bendera Indonesia dan memingggirkan Malaysia..

nama sotong tu Gudel ( Gurita Dewa Laut ).......lepas dia makan tu..bersorak giler rakyat indonesia tu....tapi akhirnya Malaysia menang kan??..khurafat tu semua..!!!!!

jadi sebagai kesimpulan,,boleh laa rakyat indonesia jadikan Gudel tu sebagai.................................................



Sotong Gudel Goreng Tepung..!!!



hafiz: tiba2 rasa lapar pulak..kih3

4 comments:

  1. Haha.

    Apa pun suka la Malaysia menang :)

    ReplyDelete
  2. Dari percayakan sotong, baik percayakan blogger kat gengblogger. Tepat je fakta bagi. ;D

    ReplyDelete
  3. sedapnya nye sotong goreng tepung tu..

    p/s : Malaysia menang! yeayyy!!

    ReplyDelete
  4. sotong goreng tepong!peberet tuuwww!gyahahahha

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...