Sunday, December 12, 2010

~kebahagiaan dalam kesyukuran~

kenapa ni??
sedih ke??
ada masalah??
tak kongsi??


nak kongsi laa ni dengan anda semua..
sebelum tuh jangan cakap fiz ni berlagak pula ye??
fiz ikhlas ni nk ckp....

ukey2....semua macam layu je??kih3..
kita semangat sikit..!!!
ayuh2...ronggengkan montot anda dan muncongkan bibir anda...kih3
maaf..fiz gedikss..kih3~

1 Malaysia da pung pang pung bagai kompang di palu..
nak tau kenapa??
result UiTm sudah keluar..!!!!~
tapi semalam laa....lambat sikit masuk ebtry..kih3
nak balas bw yg sedang menigkat ni ha.....fiz BACA SEMUA BLOG yg DI BLOGWALKINGKAN ukey....bukn just follow tak tentu hala...
kembali kepada pokok durian kita ya??
bersengkang mata sampai pukul 3 pagi tuggu result kluar dekt emel..tp??hampeh !!!
todor je laaa..bgon unutk solat subuh baru tengok..
teka pukul brapa result ketuk ointu emel???5.45 pgi tau??
fiz bangon pukul 6.30...tuh pon di kejot bagai nk runtuh rumah ni ha..kih3..
dengan jantung dup dap dup dap d tambah pula mata yang ngantuk sgt..gigih juga nk tengok..
dan apa yang terjadi?????????...rasa nk pengsan masa tuh....sungguh tak percaya..!!

teka apa???
fiz berjaya..!!!!!!
macam nak menangis d pagi jumaat...
titisan air mata mencurah-curah....ukey,,fiz bohong,,tak mencurah pon..deras je..kih3




mesti tanya..
brapa pointer??
DL tk??..DL tu adalah Dean List atau Anugerah Dekan untuk siswa/siswi yang dapat pointer 3.5 ke atas...
fiz nk jawab ke tak ea???
fiz cuma cakap boleh laaa..

nk rahsia???kekalkan hubungan dengan Pencipta + Sahabat + Pensyarah...slapstik sangat kan??
tapi tu laa yg fis buat tau..
rahsia yg paling penting...bila buat assignment yg d beri tuh,,buat dengan bersungguh-sungguh..jangan fikir mudah je...buat orang lain puas hati dengan kerja kita +.cari kawan yang betul2..jangan mudah tergoda dengan persekitaran....bajet bagus pulak budak kg.com ni..kih3

lepas da tau result tuh bersyukur laa ye???



mcm ni la muka fiz mase kecil2 dulu..kih3





sem depan kena buat lagi baik sebb pesaing semkin sengit..!!


Hafiz: Pelajar UiTM MELAKA dalam kos KOMUNIKASI DAN PENGAJIAN MEDIA(masscomm)..bakal memasuki sem 2 pada tahun depan..kih3~


1 comment:

  1. menggodek-godek entry lama-lama kamu .

    http://saatkukembali.blogspot.com

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...