Artis Bosan !!!

Salam 1 letup !
hari ni hari yang bosan untuk aku..hahahaha
hari tak ada show jadi tu yang bosan mengangkang..hahahaha
pagi tadi bangun pukul 9 lebih tengok tv dan sarapan merangkap makan tengahari..
makanan feveret makan megi je laa..hahaha
lepas tu pergi solat jumaat..
dah tu petang tadi pergi library untuk buat buat busy..hahaha
internet uitm melaka loser betul..
bukak you tube tak bergerak langsung..
mana tak bengang kan..aku dah laa guna internet rm 48 je...sedih betul laa..
tolong laa wahai rektor untuk membantu masalah ni..
WiFi??..tak payah cakap..dah connect cuma boleh laman web UiTM Melaka...lagi laaa aku rasa macam nak bunuh semut yang tak bersalah lalu depan mata guna garpu..
macam mana pelajar nak maju kalau macam ni...hahahahah...ayat macam apa je kan??

balik library masak megi udang pulak..hahaha
aku rasa otak aku dah keras sikit sebab makan megi je..
ni sekarang aku tengah belek2 hard disk baru..
aku beli masa PC Fair UiTM Melaka hari tu...
tak sempat nak update..hahaha...nak ambil gambar fon tak ada camera..hahahaha
tapi aku cuma mampu cakap yang aku beli hard disk hitachi..
harga yang di tembak dekat situ RM 259.00
tapi dah kenyit mata dengan uncle cina tu dapat RM 199.00
murah ke??..aku rasa harga yang di tembak tu saja je nak mengaburi mata kita..rakyat malaysia ni mudah di tipu sikit..hahahaha...
memori cuma 500 GB je..ni keluar duit pon dah menangis..hahahaha...
sekarang ni tengah proses pemindahan testing testing..hahahaha

sambil aku tunggu proses pindah rumah segala dokumen aku...
pergi laa edit gambar semua..
tapi gambar tu aku akan update satu entri khas...
biasa laa fotoshit bersama aku..hahahahaha
muka yang elok macam aku ni kena taynag tau...hahahaha
tapi aku tunjuk satu gambar okiesss...


actually tu kawan aku yang edit..
nak tengok versi aku edit sila tunggu ye..
aku edit sempoi je..
tak ada laa macam annas easkey tu.. 
teringin nak annas easkey fototembak muka aku ni..
tutup tutup sikit jerawat aku ni hah..hahahahhaha

dah2 esok aku nak pergi Induction part 1 dan FESKOM aka Festival Komunikasi..
nak tunjuk laa sikit yang aku ni dah pra senior..hahaha
=)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.