Artis Dapat Baucar RM200...!!!


Salam 1 auw...auw...auw...
hari ni aku update blog lagi setelah penat mengharungi perjalanan yang penat satu hari ni...
hari ni tak ada kelas jadi tu yang merayau sebentar bersama Masliya...
benda utama yang nak dibuat tak buat...
lain pulak yang buat..kah3

sebelum pergi keluar jalan2 cari penat..
pergi ambil baucar yang kerajaan bagi...
baik betul kerajaan ni...
terima kasih kerajaan !
tapi kalau kasi duit lagi bagus..kah3
boleh menampung makan seharian..hu3


okey..tu laa dia baucar yang dipegang oleh artis..kah3..
4 keping ye..
jangan kau kisah jerawat aku yang jadi pelaris muka tu..
jangan kau kisah muka aku yang semakin gelap..
gelap lepas photocamp tu laaa..
stress aku..kah3

dapat je baucar buku tu pergi ke Jusco..
sebelum tu pergi ke Melaka Sentral betulkan fon yang dah gila talak tu hah...harga rm 30..siap dalam pukul 3..mahal ke weh???..tak pe laaa..dia pon nak cari makan =)
baik tak aku??..kah3
lepas tu brekfes dan lunch di McD dengan pilihan Prosperity..
menangis..!..

dah tu pergi ke Jusco untuk melengahkan masa..
pergi ke Popular menggunakan Baucar..tapi aku guna satu keping je..aku habiskan dengan beli barang alatan menulis..macam budak sekolah je kan??..kah3...dapat laa aku beli pen banyak tanpa gunakan duit aku sendiri...ada laa beli alatan lain..jimat kan??...kecoh aku dengan Masliya pilih barang...macam masuk realiti show..Habiskan rm50 dengan beli barang kesukaan anda..kah3..dah ambik2 semua kira guna kalkulator fon masliya..fon aku rosak kan??..aku rasa Popular tu kecoh suara aku dengan mas...nasib tak ada orang tegur..kah3

masa nak pergi bayar..jumpa pulak classmate..dia borong habis novel..!..aku nampak ada laa dalam 6 atau 7 buah..banyak kann??..kah3
aku ingat rm100 nak spent untuk novel tapi aku pikir2 balik macam tak berbaloi je beli novel ni tau..jadi aku nak beli buku untuk sem depan je...ilmu aku boleh simpan..mana tahu aku nak buat rujukan ke nanti kan??..kalau novel tu aku sekali je baca..betul tak??..ilmu lagi penting..

dah tu pergi tengok wayang cerita Mission Impossible: Ghost Protocol...aku tahu aku loser sebab baru nak tengok..kah3...orang dalam wayang tu pon berapa ketul je..kah3..
tapi sumpah terbaik doe tengok cerita tu dekat wayang...tak senang duduk aku...aku pulak yang berdebar macam nak mati...kah3...aku mengucap dah lebih 10 kali dah...dah laa sejuk dalam tu..lupa bapak sweater..nak terkucil satu hal..tambah tiba2 kepala pening pulak...aku sampai kena marah dengan Masliya sebab mulut bising...yelaa..berdebar siot tengok Tom Cruise tu buat aksi berani mati..kah3....eh..1st time aku pergi tengok wayang harga studuent..siap tunjuk matrik kad lagi...comel..!..kah3

habis tu pergi Jusco shopping2 sikit..dan patah balik pergi ke Melaka Sentral ambil fon..
dan balik UiTM..!..tapi aku LUPA nak cuci gambar passport..!!!
bangang jugak aku ni,,,
menyesal tak sudah...!..hahahaha...


note: terlebih semangat pulak aku update..kah3 =)


8 comments:

  1. klu lh voucher tu tunai,mmg slamt jln lh bku..:) tp klu dpt tukar tunai pn bgus gk,mne tau darurat xd duet mkn,bolh cash kn :D beratur tdi dak2 ni nak bli bku..bku ke novel x sure :D

    ReplyDelete
  2. untunglah dah dapat baucer. HAHA. belikan buku satu ye :p

    ReplyDelete
  3. wah bestnyer dapay baucer.. Apis takde pun huhu

    singgah n follow sini :)

    ReplyDelete
  4. @Ernee Azmn
    tahu tak pe..
    kalau duit..habis lesap semua duit..bukunya tak beli jugak..kah3
    yeker??..biasalaa...pilihan berat antara novel dgn buku..hu3

    ReplyDelete
  5. @Cik Bulat
    cik bulat yg fofuler singgah blog kita laa..hu3
    boleh je...nk buku ape??..kah3

    ReplyDelete
  6. @haffizmohdnoor
    huhuhu..
    nak buat macam mana kan..
    sabo ye =)

    ReplyDelete
  7. ingat betul2 artis tadi!!!!!! artis laaahhh saaangat :P

    ReplyDelete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.