Hadiah Hari Lahir Siti Nurhaliza Tahun 2012 ...!!!


Salam 1 auw...auw....auw...
hari ni aku gugup untuk buat entri ..
sebab apa??..sebab idola aku sepanjang zaman hari ni menyambut hari lahirnya..
Happy Birthday Siti Nurhaliza yang ke 33 tahun...!!!
=)

aku cukup teruja bila membesar bersama lagu Siti...
ayat skema gila kan???..kah3

tapi nak buat macam mana kan???
satu kelas aku tak kisahlaa dari sekolah rendah sampai ke zaman Universiti ni,,Siti Nurhaliza tetap menjadi pojaan hatikuuuuuuuuuu..kah3

aku pun sebenarnya hilang kata2 nak buat entri kali ni..
tapi aku harapkan Siti Nurhaliza dapat anak..
dah 6 tahun kahwin...
aku harap rezeki dia terus mencurah-curah walaupun aku tak pernah merasa rezeki dia..kah3..
kalau Siti Nurhaliza baca ni...gula2 lolipop tu kalau dia belanja pon..aku siap frame dalam bilik lagi...tak nak makan..kah3


cakap pasal hadiah..
kali ni Siti dapat hadiah apa dari suami dia??..hu3..
kali ni Siti dapat pergi melancong ke Asia Barat...
lebih kurang dua minggu kot..
antara tempat yang dia dah pergi adalah Marrakech, Maghribi dan akan ke Dubai..
seronok kan?? =)

tapi aku nak bagi Siti hadiah laa jugak walaupun sikit.
dari peminat dia yang kerdil ni hah...
taraaaaaaaaaaaa...



harap2 laa Siti suka walaupun buruk sikit...kih3...
nama tu aku yang tulis tau..
kawan aku yang tolong ambilkan gambar..

gambar ni aku ambil masa Photocamp hari Sabtu lepas...
night shot ..guna Bulb..
okey tak kak Siti??hehehe..

ermmm..
Selamat Hari Lahir kak Siti =)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.