Saturday, March 26, 2011

~Nasi Gunting di Melaka~

Selamat Malam semua..dan salam 1 auw..auw..auw....!!!
hari ni penat sangat sebab tadi petang pergi ke GSC Dataran Pahlawan tengok filem Hikayat Merong Mahawangsa....
sangat menakjubkan....CGI yang dibuat nampak berkesan walaupun ada cacat sikit masa penghujung cerita....bila Stphen cakap melayu kadang-kadang kelakar..kah3....tapi body dia cukup mantap laa...caya laa..boleh buat semua orang cair..kih3...
tahniah ea KRU dan semua yang terlibat..nampak mega sangat...

dah2...
fiz nak cerita lain ni..
untuk saubjek COM163 iaitu Writing For Mass Media Semester 2..
kitorang diberikan esaimen untuk membuat iklan secara berpasangan..
jadi fiz dengan tyqa buat iklan..
iklan tu bertemakan mempromosi produk melaka yang belum terkenal..
jenuh nak mencari nye..huhuhu
akhirnya kami buat NASI GUNTING..!!!
mesti pelik kan???...



dan gambar atas ni adalah iklan yang kami buat...
budak baru belajar..
hentam je buat...
apa komen??...menarik minat nak makan tak???
huhuhuhu...
apa kata kecturer??...dia pon tak bagi tau lagi...

tapi kenapa fiz tak jadi model iklan sendiri??
sebab muka fiz dah ada dekat iklan kawan fiz yang lain...
nanti tak best laa pulak kan??..

okey..
fiz terangkan sikit tentang Nasi Gunting ni..
mesti semua tertanya kan??..
Nasi Gunting ni bukan nasi yang dipotong oleh gunting sampai halus2 tapi lauk nya yang digunting...
antara lauk nya adalah organ dalaman lembu macam limpa,,hati,,perut,,dan daging...
dimasak macam gulai kawah dan dihidang bersama timun dan telur masin.
amcam??
mengiurkan tak???

kalau nak rasa datanglaa ke alamat tu..
huhuhuhu...











Hafiz: kepenatan.....*pengsan*

2 comments:

  1. haha,menarik.jat tertarik dgn telur n plus model 2.haha.

    ReplyDelete
  2. macam sedap je...erm, tapi jauh lak nak g sana...meh la buat kat jb..ehhehe

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...