Monday, December 27, 2010

~Yang Termanis dan Terpahit~




ada jemputan dari cek fyzal ni...
bila dah di jemput mesti laa datang kan??
macam jemputan kahwin kan??kih3
ni segmen terbaru tau kali pertama dari fyzal...
segmen nye macam dekat tajuk entri fiz ni ha..
maklumat lanjut klik sini atau klik je banner tu ok??

tanpa membuang masa kita mulakan segmen cek fyzal ok??

Yang Termanis: makan gula2 kapas kot??kih3...eh tak de laa..yang paling manis adalah pergi Melaka atau senang cakap dapat masuk universiti..ni kan impian semua orang kan??..dari sekolah rendah dulu fiz nak sangat masuk UiTM...dan ini adalah kali pertama fiz pergi Melaka...terasa seronok sangat...dapat UiTM dekat Melaka...dalam kos yang di idam2 kan pulak tu kan??....menangis ni tau nak masuk...ok..dah terkantoi... kah3.....bayangkan la result SPM dapat sedang2 je kan....dah masuk tu fiz buktikan kejayaan fiz dengan dapat Anugerah Dekan untuk sem 1 ni...nak menangis lagi time tuh....kah3....manis tak??

Yang Terpahit: makan jamu??..pahit tu tau..!!...huhuhu..yang pahit adalah...fiz di ketawakan orang semua orang ..fiz sedih sebab DI ketwakan tapi diaorang sedih sebab MENtertawakn fiz....kenapa DI ketawakan??buat lawak ke??..bukan2..tapi disebabkan kekurangan fiz...tapi fiz bukan OKU tau..!!!...cuma setiap manusia yang di lahirkan ada kekurangan kelekbihan masing2..hurmmm..SUDAH..!!..jangan nak emosi dekat sini....kih3

Kesimpulan dari Yang Termanis dan Terpahit: Fiz tetap diri fiz..dari kekurangan tu fiz buktikan yang fiz boleh berjaya..... =) ..tu laa kesimpulan yang ringkas lagi sendat untuk cek fyzal dan pembaca semua..!!!



Hafiz : cari tisu kejap....

2 comments:

  1. salam hafiz. terimakasih kerana jadi blogger pertama yang submit entri :)

    masuk uitm kenangan termanis? aku pun bangga sebab aku pun masih student uitm shah alam. jadi kepada saudara hafiz. terus kuat belajar dan teruskan pencapaian yang cemerlang.

    kekurangan tu mmg semua org ada kan. jadi selagi kita boleh lakukan yg terbaik maka lakukan yang terbaik.

    thanks sekali lagi hafiz!

    ReplyDelete
  2. @Fyzal
    ur welcome..hehehehehe

    ada lagi yang manis tapi tuh kira manis apa kan??

    baeklah...huhuhu

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...