Monday, December 27, 2010

~Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"~



hari ni mulakan perjalanan dan baru mula je da jumpa giveaway dari cek eqbalzack
hah??amacam??join laa??

tapi ada syarat2 nya:
antaranya adalah:

- jadi follower cek eqbalzack.com
- buat satu enti yang bertajuk macam fiz buat tu..
-letak banner dan jangan lupa linkkan ke blog cek eqbalzack ok??
-yang paling mudah tagkan dekat 1 orang blogger nak lebih pun cek eqbal tak kesah..kih3...tapi pastikan mereka tahu..
- dan tinggalkan entri di blog cek eqbalzack..

tarikh2 penting ni:


Tarikh tutup:
1.1.11 jam 1.11 pagi

Keputusan:
1.1.11 jam 11.11 pagi
hah??faham tak??huhu
nak tau apa hadiah nya??boleh klik sini atau klik je banner tu ea??

fiz tag:

http://www.miss-toinxtoinx.blogspot.com/

2 comments:

  1. cam best plak GA ni. moga bertuah bro.

    bro.. jemput join segmen pertama aku sempena penghujung 2010 ni kat entri ni .. http://fyzals-territory.blogspot.com/2010/12/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  2. @Fyzal
    thankss bro..huhuhu

    ok..nnti fiz join.. =)

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...