Monday, December 27, 2010

~Saya Blogger Johor~



nampak tak banner atas tu??
ini tentang aktiviti terbaru Blog Pilihan Malaysia 2010
teringat pula masa pengundian Blog Baru Pilihan Malaysia hari tu..
cuma tersenarai untuk kali pertama je..kih3...

tapi tak apa laa..
kita join segmen terbaru ea??
nampak tak tajuk entri tu??
untuk maklumat lanjut bolek klik sini dan klik banner ok??

baiklah..fiz kena jawab soalan dari cek Azman Roslan ni:

Nama: nama glamer Hafiz Jauhari ,, nama tak glamer panggil je Hafiz dan nama komersial panggil je Fiz...untuk mudahkan perbualan...kih3

Status: dalam percintaan kot??tapi ada ke yang nak dengan fiz ni kan??...senang cakap "single not available" je laa ea??..boleh??

Cara Hubung:
Facebook : taip je Hafiz Jauhari / mofude_hafuzu.wateva@yahoo.com
Email : mofude_hafuzu.wateva@yahoo.com
Formspring : www.formspring.me/hafizjauhari
Twitter : tak minat..kih3

Daerah/Jajahan: Daerah Kota Tinggi....ingat tak tentang banjir besar dulu pada bulan disember??

Tempat Tinggal: fiz ni orang FELDA...alamat tetap di Kampung Felda Air Tawar 2.....tapi disebabkan nak ruang yang selesa sikit,, pindah di Kampung Baru Felda Pasak..tak jauh pon..dalam beberapa minit je dah sampai......tapi tetap ulang
alik dekat rumah di Felda Air Tawar 2 tu =)

Tempat Menarik: banyak juga tempat menarik di Kota Tinggi ni antaranya:

+ Pantai Desaru di Bandar Penawar..


+ Teluk Sengat :

-Makanan Seafood segar dari ladang....eh..dari laut..kih3

- Ladang Buaya...dari sekecil tapak tangan sampai laa sebesar saiz 5 orang dewasa


- Tempat memancing...tiap minggu ada je pertandingan..
  • Felda Semenchu - Homestay yang terkenal tu??
  • Sungai Johor - Kunang-kunang/kelip-kelip...menarik tau....
  • Muzium Sejarah
  • Muzium Nelayan
  • Ladang Burung Unta...boleh tunggang sekali tau..!!
  • Air Terjun Kota Tinggi
  • Restoran Baser - Tempat Nasi Ayam yang tersedap
  • ada 1 warung ni sebelah stesen minyak Petronas meghala ke Johor- Warung Mee Rebus Ayam Goreng...sekali makan,,esok nak datang lagi..
  • Restoran Belangkas di Jalan Tun Sri Lanang dekat bandar Kota ni..
  • Felda Air Tawar 2- Masjid Al - Faizin...berapa juta ntah??lupa..hehehehhe
dan macam2 lagi laa....
banyak kalau nak cerita ni...
siapa2 yang nak datang Kota Tinggi ni cakap laa..kih3



Hafiz: amacam cek Azman Roslan..boleh tak entri ni??kih3

3 comments:

  1. aku rindu nak pergi desaru~
    da lme tak jjak kota

    ReplyDelete
  2. @Ajie Mohd Tahir
    huhuhuhu..
    desaru??
    sama laa...
    lama dah tak g..kih3

    ReplyDelete
  3. Berkunjung ,saya dari Johor =)

    http://www.ubaidullahjaafar.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-johor.html

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...