Sibuk

Salam 1 Aw Aw Aw,
aku muncul kembali. hahaha.
rindunyaaaaa dengan blog ni. dah makeover pon malas nak menaip.hahaha
okay aku dah start menulis balik. malam ni aku nak transfer gambar-gambar dari phone samsung aku yang asyik hang je
niat tu memang minngu kedua raya nak update blog tapi hari ni baru berkesempatan, itu pon memaksa diri sendiri. hahaha
aku sekarang tengah berfikir sama ada nak delete entri entri sebelum ni dan mulakan yang baru atau tak? 

eh, berbalik kepada minggu kedua raya tadi, 
aku sibuk beraya dengan kawan-kawan dan start puasa 6.
bila dah start puasa tu menjadi malas nak menaip. haaha
mana tak nya, bangun tengahari, petang masak untuk buka puasa, malam kekenyangan dan terbongkang. hahaha
hari ni aku gigih update sebab hari terakhir puasa 6.

sekarang ni pon aku tengah ambil lesen kereta, wuuuu~
baru dua kali bawak kereta. aku ambik lesen manual ye
terseksaaaaaaa. kalau aku tahu aku ambik lesen auto je senang. hahaha
tapi di sebabkan sumber kewangan yang terhad, terpaksa aku ambil manual je.
aku dapat rasakan yang aku akan repeat JPJ berpuluh kali nanti.nervous kau  !
hahaha

jadi malam ni, ini jelah aku update.
Esok aku update lagi.
:)


No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.