Artis Di Konvokesyen UiTM Ke - 79 !

Salam 1 Aw Aw Aw
hari jumaat bersamaan dengan 14 Feb, result exam sem 3 akan keluar
so sekaligus ni entri tribute untuk result aku nanti. hahaha
memang nampak over sebenarnya. hahaha

jadi kali ni aku nak imbas balik sekaligus sebagai entri ganti yang dah lama aku tak update tahun lepas. dan ianyan tahun 2013. macam tak percaya kan dah nak hujung bulan 2 dan bila cakap pasal tahun lepas, kepala otak kita masih cakap ianya tahun 2012.
hahaha

untuk mukadimah aku upload dua gambar pre convocation. acah acah pre wedding macam tulah. hahaha



hah, nampak macam model antarabangsa kan? hahaha
ala ala David Beckham model H & M. hahahahaha. 
cukuplah dua je aku tunjuk
kalau aku letak banyak banyak takut orang jatuh hati pulak
hahaha

yang ni on the day
konvokesyen pertama di uitm melaka. 
sebelum ni konvo dekat uitm shah alam
so, dah penat lelah dan berdrama dekat dekat lendu tu, akhirnya dapat konvo dekat uitm melaka sebab dah dapat autonomi sendiri.


aku tak edit kebanyakan photo untuk hari konvo.
aku malas
muka hitam. dalam pre konvo aku nampak kurus
tapi hari konvo tak tahu kenapa aku nampak gendut dan gelap yang teramat
hahaha
tapi muka aku ni dah cukup exotic setaraf Tyra Banks dah
hahaha.
bunga sejambak tu parents Farahin aka Comel, one of my bff and groupmates.
serius masa tu nak nangis dah sebab masa konvo ni parents aku tak dapat datang sebab mak aku tak sihat. sedih gila nak mampus okay. hahaha


yang ni Masliya my bffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff dari sem 1 diploma sampai sekarang even degree dia ambik sequence lain. aku ambik broadcasting dan dia ambik publishing.
tapi bak kata orang pokok kelapa mana yang tak pernah digoncang monyet kan? hahaha
buat pepatah sendiri. hahaha
pernah jugak ada bergaduh segala bagai. kalau tak drama, bukan hafiz jauhari lah namanya. hahaha

ada lagi sorang atiqah tapi tak sempat nak tangkap gambar sebab dia balik awal. hurmmm


hah. orang dekat atas ni lah Farahin aka Comel bff start sem 4 diploma. macam macam kan aku ni? hahaha
dan ada lagi satu farihah, aku tak ada gambar dengan dia jugak. hurmmm


okay gambar atas ni adalah mamat mamat atau 'sebelah malam' adalah diva diva. hahaha
antara paling banyak drama jugak dengan diaorang ni. hahaha
kalau nak cerita dekat sini tak cukup satu entri okay. hahaha


okay ini antara gambar classmate yang sempat diambil sebab semua dah bertaburan dan bertebaran di mana mana. hahaha atau kitaorang dikenali dengan Keluarga K. the 1st batch kelas sampai huruf K dan 1st batch yang konvi di uitm melaka. awesome kan? *baik kau jawab awesome. hahaha*



hah ni pulak masa nak pulang jubah tu tetiba mak aku call kata macam mana konvo? tetiba sebak, yelah tak parents datang kan? lepas tu mak aku cakap mak dekat Pagoh ni otw. aku terus speechless dah. hahaha
pandai pulak orang tua ni buat surprise walaupun tak lawak okey . hahaha
akhirnya datang jugak mak dan abah. Ihsan dan Muslimah.
nangis weyh aku. hahaha. mak pon nangis. benda yang aku nak buat dari dulu tapi tak dapat. nangis atas kejayaan aku. ringan sikit beban atas bahu. kiranya tak sia sia aku mintak duit selalu. muahahahha


ni guna fon abang aku. harap maaf. dia ni lah yang tukang bawak keretanya
dapat sejambaj bunga dan dua kuntum ros putih. nangis weyhhhhhhhhh
hahahaha. aku ingat aku tak akan dapat bunga dari parents aku sendiri.

aku nak tunjuk gambar yang dapat skroll atas pentas tu tapi tak scan lagi.
nanti lah aku edit semula entri ni hahaha

tapi lastlyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


tercapai juga aku nak merasa pakai selempang pink tu. rasa nak nangis
6 sem diploma aku cukup beerti.
tapi aku tak sure degree aku dapat maintain atau tak sebab lecturer degree ni totally dengan lecturers diploma. Kalau aku tak dapat dean list every sem atau sama macam gambar dekat atas ni, aku target grad dengan kelas pertama je. itu je harapan aku.

aku nak ucapkan berbillion TERIMA KASIH untuk SEMUA ORANG yang terilibat dalam kehidupan aku di Melaka tu tak kira secara langsung atau tidak. 
aku nak ucapkan terima kasih sorang demi sorang tak tahu nanti tidur pukul berapa pulak. hahahahaha
apa pon thank untuk Hafiz Jauhari FC yang sentiasa sokong jatuh bangun saya *lambung topi dan piala ABPBH 2013*

*fireworks*

:)

2 comments:

  1. Salam.. terbaca post seblum ni pasl konsert MPO siti.. ada beli lebih tak buku program tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada pulak. maaf. beli satu je hari tu.

      Delete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.