Happy Birthday Artis Part 1 !!!

Salam 1 Aw Aw Aw !
Selamat Hari Lahir Artis !!!
iaitu aku. hahahaha. jangan jeles sebab aku puji diri sendiri. hahaha
actually dah 3 hari lepas birthday aku. tapi baru sempat update hari ini.
tapi ada aku kisah? ni blog aku bukan blog korang.
tapi seronok kalau jadi blogger fofuler sebab walaupun seminggu tak update, viewers tetap tinggi tapi kalau aku tak update seminggu. nah kau. macam saham jatuh dah. hahaha
tu bezanya blog fakir dengan popular. tunggu aku jadi artis bebetullah nanti. hahaha

tahun ni beberza dan aku agak happy.
yeah happy kid ! sebab tahun ni ada kek.
mak aku beli kek dan sambut birthday dia sekali. actually duit abah lah. hahaha
aku 24 december dan mak 2 januari. dekat kan? 
hehehe. disebabkan sambut birthday mak aku sekali, ramailah yang balik sekali.
rasa dihargai sangat. hahaha



hah. tu dia muka aku yang asli tanpa make up fotoshoot dan tanpa edit dari yang pakar. hahaha
bukan senang tau korang nak tengok muka aku yang asli ni.
sebab aku malas nak edit. masa ni aku pakai kain pelekat. orang lain sambut birthday pakai cantik dan hensem tapi aku? low profile je. hahaha
masa ni aku baru habis masak rendang ayam tua 5 ekor. malas nak tukar baju segala bagai.
eh. korang perasan tak rambut aku macam taeyang kumpulan korea tu? Big Bang? insiprasi sangat kan? hahahaha

dan tengoklah yang aku makin gemuk tu tapi actually gambar ni diambil beberapa jam sebelum pukul 12 pada tarikh 23 december tapi aku tak kisah. masih sambut hari jadi aku jugak bwerkkk :P
lepas sambut birthday ni, pinjam galaxy note abang aku. aku farah dengan anak sedara yang lain bergambar sakan. hahaha





dah. cukuplah kot aku tayang gambar candid aku yang comel ni. hahaha
ngaku jelah gambar aku semua ni comel kan? hahaha
*fliphair*

dan terserlah muka aku yang penat nak mati masa tu.
lepas tu aku upload gambar aku dalam instagram abang aku.
hahaha. dia tak komen apa apa pulak. hahaha


gambar ni lah yang letak dalam instagram dia. 
macam album kan? hahaha
coming soon.... Pejam Mata Dan Rasakan Hentaman Padu Lagu Ku Di Hadapan Rumah Mu Tanpa Ketukan Yang Bingit Tetapi Memukau Hati Mu...itulah tajuk album pertama aku nanti kalau keluar. hahaha

inilah dia sehari sebelum birthday aku berlaku.
nantikan post yang lain pulak untuk tarikh 24 december :)



No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.