Artis di Publishing Talk !

Salam 1 Aw Aw Aw !
dah lama tak update blog. aku memerlukan semangat untuk terus update. hahaha
terima kasih kepada yang masih suruh update. sanggup bagi tahu dekat fb tau.
siapa yang add BBM contact pon terima kasih.
selagi mampu jawab saya akan terus menjawab segala persoalan korang.
tapi janganlah tanya yang pelik pelik, aku baling selipar je nanti. hahaha
soalan rumah tangga dialu alukan. hahaha. 

eh, cakap pasal add ni. kau tak tahu kenapa semakin ramai adik adik sekolah rendah add aku dekat fb.
adik ada baca blog abang ke? atau apa? hahaha
risau aku. apa pulak nanti kata kata family mereka? cewahh !
tapi aku tak approve pon. serba salah. SPM pn teruk, jangan jadikan abang ni idola cilik anda. hahaha
adakah aku ada aura macam paknil sebagai pengacara tom tom bak? hahaha
one day. in shaa Allah.

okay. berbalik kepada pokok durian kita pada kali ni. *tetiba teringat duiran crepe. macam sedap je. area melaka mana ada ek?hahaha*
hari ni ada talk aka bual bicara. bukan macam Wanita Hari Ini tu. eh, tajuk WHI hari ni hangat wey, 'Pura - Pura Puas' hahaha. puas apakah? hahaha. aku pon tak puas tapi malas nak mengaku demi menjaga hubungan rumah tangga. cewahh !
aku dah melalut ni sebenarnya. hahaha

disebabkan aku akn habiskan hidup aku sebagai nelayan diploma ni, in shaa Allah, of course akan sambung degree kan? jadi aku dah pernah dengar promotion about Advertising masa sem 2 tak silap aku, Instructional Communication dan Corporate Management apa ntah. aku pon dah lupa. sem lepas dengar.
dan kali ni adalah Publishing atau melayunya penerbitan. ni penerbitan percetakan tau, bukan tv yang korang selalu hadap tu. 

talk ni dikenali sebagai Siri Kembara Akademik Penerbitan 2012.
bukan diploma masscomm je boleh mohon tapi fakulti lain pon boleh, kalau korang nak mereka datang ke tempat korang, boleh ke fb diaorang ni. klik SINI
dan kalau korang nak twitter boleh ke SINI

siapa nak tahu pasal Publishing UiTM ni, korang google atau tanyalah mereka sendiri.
pada aku okeylah. majlis dimulakan dengan sogokan goodies bag. hahaha
dapat lah beberapa merchandise, buku dan sebagainya.
terutamnya button aka badge dari diaorang.
aku curik gambar instagram Aisyah ni. hahaha. adik adik jangan tiru okey? berdosa ni. hahaha


aku agak bosan masa penceritaan dari senior kitaorang. agak meleweh ye di situ.
cerita main point je pon dah okay.
bukan tak suka tapi buat students macam malas nak dengar.
apa kata korang tunjuk apa yang korang belajar setiap semester.
that will make students eager to pursue that course. am i right?

okay korang. esok aku ada activity Finishing School.
seminar kejayaan macam tu lah.
esok aku update okay? 
bye bye :)
XOXO... MHJI... Published ! hahaha  

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.