Minggu Hectic untuk Artis !

Salam 1 Letup !
payah benau nak nampak aku update blog ni.
hahahahahaha
mood aku ni kejap elok kejap tak kejap gila kejap macam macam lagi laa...hahahaha
hari ni aku update blog lagi
kali ni tak ada entri khusus.
ni bukak blog sebab stress dan bosan dengan esaimen yang dah due date.
aku tak tahu masa kerja nanti macam mana.

sebelum bukak blog sendiri
aku bukak orang lain dulu
antara blog feveret aku laa kan
bila aku bukak je mesti dia menang something.
dia ni rajin enter contest siti situ sana sini.
dia ni pulak pandai design, kena dekat aku?
hampeh. tangan kayu jati cap kapal layar. nak buat macam mana kan? hahahaha
tadi aku bukak dia baru menang hadia utama RM 10 000
sumpah tak kelakar !
bagi aku 3 ribu pon jadi laa...muahahahahaha

minggu ni minggu last nak cuti study week
dah nak habis sem 5
sem paling stress. stress sebab esaimen aku dah biasa
tapi stress sebab sahabat yang layan aku macam sampah.
hah.! nampak tak aku macam nak marah? hahahahaha
nanti laa buat entri khas.

tapi sejak naik raya tu aku dah masuk busy tahap yang mengalahkan Rosmah Mansor dandan rambut di saloon. Aku tak faham kenpa rakyat Malaysia stress dengan rambut dia?.hahahahhaa
minggu ni tinggal hantar report dan presentation untuk communication research.
nampak gempak tak subjek aku tu?. hahahaha
dan akan edit short film group aku yang bertajuk Racun Palsu. Nampak ada kelas tersendiri kan?
hahahahhaa..tak tahu laa apa jadi nanti...hahahahaha
lepas tu hari jumaat balik Kota Tinggi untuk study week.
dalam seminggu tu aku akan update sikit sepanjang perjalanan sem ni yang tergendala untuk para stalker dan segalanya.

jadi. salam terakhir dari saya.
Berita TV9 :)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.