Bagai Nak Gila !

Salam 1 Letup !
tahu tak kenapa aku dah jarang update??
sebab masalah broadband ni hah..nak cerita puncanya jadi panjang jadi aku cerita kesudahannya je laa ek?..hahaha
yang penting broadband ni akan pulih pada 21 Julai...lama gilaa kan??..hahaha
aku pon boleh jadi gila tak update blog ni lama2 ..hahaha
nampak tak aku prihatin dan simpati terhadap blog sendiri?...hahaha
yelaa...blog sendiri tak best mana,,blog orang menjadi pujaan lobang telingaku..hahaha

aku bagai nak gila lagi bila tiap tiap minggu aku duduk dekat rumah sewa ni hah
Azwan dengan Akmal selalu balik rumah diaorang..
untunglaa sebab rumah tak jauh kan...
nak ke rumah aku??
mahu hampir setengah hari tahu tak??..yelaaa,,duduk dekat hujung Asia Tenggara laa katakan..huhuhu..
tu yang membuatkan aku jarang balik rumah..
dekat rumah ni still ada Naim dengan Suhail tapi aku tak rapat sangat dengan diaorang ni
tu yang membuatkan aku ni macam kambing sumbang dalam rumah ni..hahahaha
esaimen tetap buat tapi tetap bosan jugak kan?
nasib semalam tiqah, kak shishi dengan nurul ajak keluar..
hilng jugak rasa bosan aku yang terkapar kapar keseorangan..hahahaha

jadi semalam aku dah habiskan rm 50 dekat brandsoulet beli tshirt..
bukan sehelai tapi 3 helai = rm 50 ..sales katanya..hahahaha
yelaa...bosan jugak pakai tshrt yang ulang ulang ni..
dengan pura pura aku tak kisah duit tu terbang begitu sahajo, aku rasa macam nak menangis dekat rumah..hahahaaha..
hah..! aku siap beli kari ayam dalam tin..hahaha...sosej, daging burger, dan roti pita yang macam Mcd Foldover tu..kononnya berangan nak buat macam tu..hahaha
ntah jadi ke tak..tunggu sajo yaww..

lepas tu pergi jonker walk..aku bukan beli apa sangat..beli asikrim goyang je..hahahhaa..makanan dah tentu banyak yang haram sebab 99.99% cina yang berniaga dekat situ..
barang barang lain aku tak berkenan...tapi kononnya ada niat nak beli wallet baru ...yelaaa yang lama ni dah nak terburai..hahaha..tu laa padahnya beli yang rm 10 dekat pasar malam Alor Gajah..masa sem berapa pon aku tak ingat..hahahahaha

aku bagai nak gila jugak sebab aku nak siapkan skrip untuk short film group aku..
walaupun berapa minit je short film tu..tapi kesannya sangat menghujam jantungku ..hahahaha
hah..!.aku akan update pasal benda ni bila teringin nanti..
nak siapkan business plan
nak siapkan comm research
nampak macam sikit kan??
tapi cuba korang pakai kasut saiz 11 aku..
mahu tak pengsan nya kau..hahahhaha

jadi cau cin cau..!

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.