Mood Rosak Disebabkan ...

Salam 1 auw...auw...auw..
aku nak cerita benda lain sebenarnya tentang satu game yang unik tapi pelik tapi bagus jugak..hahahaha
aku update benda tu esok okiessss...
tapi hari ni aku nak cerita masalah aku yang tak pernah habis dari dulu sampai sekarang..hahaha
iaitu telefon aku...sakitnya hati..!!!
aku rasa nak hempok je ke dinding tau tak??
kang berkecai, aku jugak yang nangis..hahahaha
kalau orang jawa panggil "gembeng"..macam mana nak sebut??..aku pon tak tahu nak cakap macam mana tapi kalau korang hebat,, "gEm" tu baca dengan baris atas dan "bEng" tu baca dengan baris bawah..kalau korang berjaya, boleh komen..hahahaha
siapa yang tak tahu, fon aku tu asyik restart je sendiri dan kadang mesej tak masuk..tak sakit ke hati??
adik beradik pulak kedekut..huh..!..*garang tak??..hahaha*

masalah kedua, adalah tentang masalah teknikal dekat MANIA astro tu..
eee..macam rancangan murahan betul..sound system tu tak boleh nak ubah ke??
sumpah teruk wey..!!..Mentor punya sound system lagi hebat...
dan paling aku kagum sound system VERSUS dekat tv9 tadi..
kali pertama aku tengok..teruja..berbakat..hebat..
sound dia sedap je bunyi....bayangkan MANIA tu, bila artis tarik suara dan mic akan dijauhkan sikit sepatutnya masih dengar dengan sedap tapi ni tak, terus lenyap, cuba tengok Jac nyanyi..sebelum ni mic sampai ke bumbung tapi sekarang??..sampai kening pon tak lepas..belum bunyi ape kejadah ntah yang bsising tu...hahaha
kalau tengok VERSUS tadi..standing ovation aku bagi..tahniah !! =)

masalah ketiga,, aku dah tunggu dari semalam tahu tak nak tengok persandingan SCHAWAL tu..sampai aku jemu dah tengok si Awal dengan Scha tu promote majlis nikah diaorang..aku dah siap dengan berkain pelikat nya lagi mengangkang depan tv nak tengok..dah laa berebut remote dengan mak aku sebab dia nak tengok Bunga - Bunga Syurga dekat TV3 tu..ampunkan saya mak..hahaha..tapi hampeh....!!
menyesal aku tunggu...akhirnya astro cakap tak dapat tayang..ish..orang makan nasi, astro makan selipar..harap je baru menang anugerah apa jadah ntah..hahahaha..*nampak tak aku marah??..hahahaha..ni semua kerja syaiton nirojimm...hahaha*

dah..aku nak sleeping beauty...
esok nak kerja..stress aku..bila laa nak habis cuti ni..hahahaha
baiklah..jaga tingkah laku anda semua ye??..pesanan ini dibawakan khas oleh SimplySiti dan Pizza Hut..hahahaha =)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.