Game 'Campak Telefon Bimbit Anda'...!!!

Salam 1 auw...auw..auw..
hari ni aku nak update tentang satu game ni...
dari hatu tak sempat update lagi...hahahaha
game ni satu yang simple lagi menarik..hahaha
dan agak pelik..
aku pon baca dekat fb je..hahaha

aku pon tak tahu nak letak apa nama game ni..
aku letak game tu nama 'Campak Telefon Bimbit Anda !!!'
nama game tu nampak macam ganas je kan??..hahahaha
dah aku tak ada idea nak apa..hahaha

okey baiklah..

game ni tentang bila kita jumpa kawan ramai - ramai, time reunion ke atau lepaking dekat mamak ke kan..masing2 mesti semua sibuk update fb laa, twitter, message, dan sebagainya yang menggangu kita masa berbual kan???..kalau dah semua sibuk dengan gadget masing2 baik duduk rumah je kan???..bukan ke kita patut berbual2..bukan selalu pon kan??..disebabkan tu ada game macam ni di wujudkan...iaitu campak gadget anda ketika waktu makan...!!!..bukan laa campak sampai ke gaung ke apa....tu perumpamaan je..hahaha

baiklah...peraturannya senang je..hahahaha

1. game mula bila semua dah duduk berkumpul...kalau ada yang pergi buang air kecik pon tunggu laa kejap..hahaha

2. semua orang letak fon dekat tengah2 meja..tak kisah laa nak buat macam mana...nak letak macam menara ke ..susun bentuk ular ke apa..ada aku kisah??..hahaha

3. bila ada orang pertama yang ambil fon masa makan, dia kena bayar semua makanan yang korang makan...cuba bayangkan korang makan dekat tempat yang mahal??..hahahaha..kayap laa kawan korang..hahaha
4. tapi kalau tak ada orang ambil fon sampai habis makan, semua orang bayar makanan sendiri sendiri..jadi semua mesti nak jimat duit kan?..semua orang pemenang...

bagus tak idea ni..??..hahaha..dah ada orang cuba tau...nak tahu lebih lanjut boleh ke SINI...




No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.