Sudah Remove !!!

Salam 1 auw...auw...auw
hari ni nak update entri sedih..hahahaha
tapi ketawa...lebih peribadi sikit laa..
siapa yang suka baca..dan yang tak suka boleh pangkah awal2..
takut anda termuntah ketika membacanya..hahahahaha
pesanan dah di beri tahu awal2..hahaahaha

semalam aku dah remove seseorang dari fb aku..
sebelum ni aku remove orang pon senyap2 je..
tapi entah laa...dulu aku tak ada keberanian nak remove dia..
tapi malam tadi apa yang merasuk pon tak tahu laaa..
sebelum aku remove aku dah bagi tahu dekat status supaya orang tu tahu..
dan tak disangka sangka dia LIKE status tu...macam tahu - tahu je aku nak remove...
semalam, tepat pukul 11.24 malam pada 22 april..
aku catit wey..hahahaha

dia add fb aku sebab baca blog aku...dan aku kenal dari fb dan aku putuskan hubungan dari fb jugak..macam nampak kejam kan aku??..hahahaha...
tapi dia lagi kejam...aku harap dia tak baca entri ni...aku buat perumpamaan ea...
aku ibarat bunga dan dia ibarat tuan..tak faham??..baca bawah ni:
dulu bunga di siram tiap masa, pagi petang siang malam tapi tiba2 tak ada angin dan ribut tuan bunga hilang macam tu je...padahal bunga baru nak mekar..bunga baru nak tunjukkan bahagia tapi musnah...bunga dah tak disiram..tuan bunga hilang dengan tanpa alasan kukuh...bunga mati...betul mati...dah jadi bunga kering dan masih berharap ada sinar agar tuan bunga kutip bunga kering ni..tapi hancur...dari bunga ni terus reput dek panas dan hujan baik bunga kering ni larikan diri dan ditiup angin..agar angin bawak ke tempat yang lebih baik..
dan aku dah lama fikir nak remove ke tak...tapi dengan hati yang berkocak, aku remove je...
dia pon tak kisah aku hidup ke mati...
tapi aku rasa aku tak sanggup nak buang no fon dia..biarlah aku simpan walaupun  dia dah tukar nombor nanti...
mesej pon ada yang aku simpan tapi bila sampai waktu, aku delete semua mesej dia...
buat apa nak simpan kan??
mungkin satu hari nanti aku mungkin akan delete jugak nombor fon dia...tengok waktu....
aku pon tak tahu laa dengan dia...
aku pon tak tahu dia masih ingat ke tak blog ni..
biarlah...mungkin hati aku lebih tenang lepas ni...

aku harap dia akan terus bahagia..capai cita - cita dia..dapat tolong adik beradik dia...semoga terus ceria...jadi seorang yang baik..hormati perasaan orang lain...kita kena ingat, sekali kita buat hati orang terluka..orang lain akan buat lebih teruk dekat kita nanti...karma...fuhh..!...rasa tenang bila aku dah cerita panjang lebar..hahahaha...aku tak tahu nak cakap apa lagi...
kalau ada apa2 aku update semula entri ni...sebelum nak taip, idea jalan cerita mencurah2 tapi bila dah bukak blog ni..kosong je..hahahaha


No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.