Blog Aku Tempat Masalah Kelamin Lelaki Ke???


Salam 1 auw...auw...auw...
hari ni aku aku update awal sikit.sebab abang aku nak guna laptop...
laptop dia sampai 3 biji tapi semua tak boleh pakai..
yang rosak laa..yang pecah skrin laa...macam2 lagi laa...
semua barang kalau kena dekat tangan abang aku tu habis hancur semua...hahahaha
geram aku tengok..hahaha

aku nak update tentnag cerita lain sebenarnya..
mukadimah cerita pasal abang aku pulak...hahaha
hari ni aku nak cerita sikit...
selalu nya lepas aku publish entri, aku akan tengok shoutbox aku sebelah kanan tu hah...
tak habis2 dengan promote barang..hahaha
rajin betul promote..ingat aku nak beli ke??...beli pakain dalam pon guna duit kerajaan dengan duit mak bapak aku tau??...hahahaha

dalam banyak2 komen tu..
ada komen yang buat aku nak pengsan kejap....
ketawa mengangkang aku di buatnya...hahahaha
dahsyat betul perniagaan sekarang...
nah tengok...!


dah baca??
ada ke patut dia tanya aku adakah aku ada masalah zakar yang kecik???
hish...malu laa nak cakap...biarlah rahsia beso ke kecik...hahaha
kalau ye pon cek abg yang jual ni pon jangan laa direct macam tu..malu laa aku sebagai artis suam2 suku ni hah..hahahaha

dah2...lepas ni jangan ada nak promote besarkan payudara dekat blog ni pulak..
ermmm..jadi entri lucah pulak blog aku..hahahhaha
lembaga penapisan blog sila lakukan tanggungjawab ye??

dah2...naik nafsu pulak semua pembaca aku ni..
hasutan syeton nirajimm betul...hahahaha

tu je aku nak cakap...
selamat menjaga kesihatan ye semua??...hehehehehehe =)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.