Pelajar Universiti Bakal Menjadi Gila...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
amacam tajuk entri aku kali ni..??
menaikkan nafsu ghairah korang tak?..hahaha
eleh..suka laa tu bila cakap pasal ghairah...
adik2 dibawah umur 18 tahun jangan baca ye??
kalau dah terbaca dimaafkan..kah3
tapi jangan ulang baca...takut terangsang pulak...hahaha

okey2..sebelum aku melalut yang lebih2 baik aku senyap jep..
tapi entri kali ni aku nak cerita pasal minggu ni adalah minggu study week untuk final exam...
jadi ramai yang dah balik..tapi tiba2 lecturer ekonomi aku nak mintak folder minggu depan maksudnya bermula esok...dia cakap kan minggu belajar bukan minggu balik rumah..hahaha
jadi aku terpaksa tahan nafsu nak balik ...ingatkan nak balik hari sabtu..
tapi terpaksa balik esok...

gerammnyyeeeee...*sambil tumbuk2 bantal*
nampak tak tanda2 nak jadi gila tu??..hahahaha..
jadi tinggal beberapa jam saja lagi aku nak tinggalkan boomie Lendu ini...
tinggalkan untuk sekejap je pon..hahahaha

eh..aku lupa nak bagi tahu jadual final exam aku

18 /3 = Economy *subjek maut untuk aku*
21 / 3 = Modern Issue *kena banyak membaca*
31 / 3 = Journalism * lagi laaaaaaaaaaaaaaaaa kena banyak membaca*

nampak tak stresss jadi student sem 4 masscomm ??..hahahaha

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.