Pecah Kepala Aku !!!

Salam 1auw ...auw...auw...
hari ni aku kembali lagi ke kancah maksiat blog ini..kah3
macam jahat sangat je kan...
dah berapa hari broadband terminated...
sedih aku...dah berapa hari makan tak basah, mandi tak lena..kah3
tapi guna wifi kolej aku ni macam tunggu siput keluar misai tahu tak..

tapi aku tetap guna sebab terpaksa buat assingment..
semua assignment dan presentation dah habis untuk sem 4 ni..!!
hoyeah...!!
gelek bontot semua ...!!
alhamdulillah sebab semua presentation aku kena puji kecuali tak ada kata2 yg keluar sama ada puji atau tak dari presentation Publishing...hampa.. -___-"
tapi tu tak kisah...

jadi dalam minggu ni aku ada test dan final test...
tu maksodnya aku dah nak cuti sem...
hoyeah...!!
goyangkan bontot !!...hahaha

tapi minggu ni aku pecah kepala sebab final test berderet kau jah..
semalam pagi test 2 EKONOMI...dah ke laut china selatan aku buat tu...kah3
malam semalam final test Grafik...boleh laa di jawab..tak frust sangat...
malam ni final test publishing...tapi aku masih on9 dan update blog...tak ke tu maksiat??..kah3
malam esok final test photo...huarggggghhhhhhhhhh...!!! stress aku mak ngah...!.

dah2..
tu je aku nak cakap untuk hari ni...
malas nak cakap lebih2..

eh..jap2....nak ucapkan terima kasih kepada para pembaca yang memuji blog berepek ni..kah3
* sambil masuk bawah selimut bunga2 matahari ku..kau hado??..kah3*

1 comment:

  1. haha! sabor je la yer!! lepas test semua dah bebas kejap~~ goyang bontot..LOL~

    ReplyDelete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.