Music Video Mirwana feat Altimet : Itu Ini Begitu Begini Menyindir Masyarakat Malaysia

Salam 1 auw...auw...auw..
bila aku bukak u tube baru aku jumpa lagu2 yang best dan lagu2 baru..
yang tak ada dekat radio pon ada...
tapi tak tahu laa kalau aku terlepas pandang kan..hahahaha
tapi ada satu lagu ni boleh tahan best..

aku jenis orang terima semua jenis lagu asal sedap dekat didengar dekat hati aku...cewahh..!..kah3
lagu nya adalah Itu Ini Begitu Begini..
dari Mirwana feat Altimet...
siap ada MTV tau....letup..!

cuba dengar dulu


mula2 aku dengar muzik dia je..
best..easy going..
senang tangkap muzik dia..
second times aku dengar sambil baca lirik dia...

amboi..
bukan kemain menyindir rakyat malaysia ni..
sindir wartawan sekali..kah3
suka sangat dengar gosip orang..
tak kisah betul atau tak..
aku pon sentap sekali..

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.