Hidup Artis Kacau Bilau...!!!

Salam 1 auw...auw...auw
selamat malam kepenatan semua....
huargghhh!!!!!!!!..
rasa macam nak jerit je...biar satu dunia tahu kepenatan aku..
biar satu dunia tahu emosi aku...
biar satu dunia tahu buruk nya aku...
biat satu dunia tahu hodoh nya hidup aku...

WAH..!!..dah macam sajak pulak kan?kah3..
macam2 keluar kalau otak dah penat...
jadual sibuk..ceh..!..kah3

hari ni demi mengelak kebosanan melampau...pergi ke Jusco Bandaraya Melaka...
pergi lima orang...Aku, Masliya(Driver), Aisyah (Co-Driver), Isza, Nurin (jumpa di tempat kejadian..kah3) ...ni namanya Girls Day Out..erk???
siapa yang pergi tapi tak tegur aku tu memang sombong...
memang nak kena sambar petir..kah3...

sampai2 je terus beli tiket filem Ombak Rindu ..
yang tengok filem ni cuma aku dengan Masliya je...ngidam kitaorang nak tengok...semua kecoh dekat fb kan...teruja laa...
tapi tak ada laa best sangat..tak ada berair mata sangat...rasa macam filem komentik komedi je..
satu panggung gelak kau..tapi not bad...next filem yang aku nak tengok dekat wayang adalah filem Papa I Love You...!
Lisa Surihani berlakon...ramai yang cakap sama macam filem Sekali Lagi..ada aku kisah??..kah3

eh2..tapi tadi kan..tak sempat nak tunggu Maya Karin datang buat promosi filem tu dekat Jusco tu hah...sedih..nak tengok dia depan2...dah tak dapat nak bergambar2 dan sign autograph dengan Maya Karin...Maya Karin sangat cantik bertudung dalam filem tu...tapi walaupun aku artis,,kitaorang payah nak jumpa..kah3

lepas tengok wayang..terus panaskan tekak dengan karoks time..
suara aku memang tak sedap..
tapi nak setaraf Shila Amzah dengan Siti Nurhaliza tu aku boleh laa...kah3..

lepas tu pergi membeli belah...
tak adalah membeli belah mana pon...banyak beli makanan je...
nak balik UiTM singgah sekejap dekat Pasar Malam Alor Gajah..
beli roti john, pizza (buat sarapan...harap2 tahan ;asak sampai esok pagi..kah3),air teh bunga ape ke jadah ntah nama bunga tu..kah3, keropok lekor, epal untuk diet seharian...itu sajo...

lepas mandi manda..
rasa nak demam...
padan muka kau..!
=)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.