Dia Kembali ...

Salam 1 auw ... auw... auw....
malam ni buat entri touching sikit laa..kah3
tak tahu nak tulis ape ni sebenarnya...

2 hari sebelum birthday aku agaknya dia dah active balik fb dia...
aku dengan sedap hati cakap dia active balik untuk wish birthday untuk aku..
bapak perasan gila kan???...kah3

lepas beberapa hari aku chat dgn dia dekat fb..
aku perasan dia dah berubah sikit...
dia pon ada elak nk msg aku dekat fon...
tak kisahlaa..
dia memang nak berubah sebelum dia hilang mendadak...

masa dia hilang mendadak aku dah confess dengan dia..
tapi buat tak layan je..
sakit hati jugak laa time tu...
tapi aku pon dah tak msg dia lagi...
better lupakan dia KOT???..kah3

sekarang biarlah aku bertepuk sebelah tangan...
biarlah aku minat dia dari jauh...
aku dah banyak kali patah hati...
patah hati kali ni adalah kelengkapan untuk teruskan bab yang baru...

lagi pun dia baru putus cinta bulan 4 dulu..
tak kan mungkin dia nak terima orang lain dalam masa terdekat kan??
cuba fikir logik...betul ke tidak??
tapi kalau dia dah minat orang lain biarlah...aku sedang lupakan dia dan anggap kawan je KOT???
entah laa wey...penat aku nak pikir...gila..!

tapi tadi tiba2 aku teringin nak stalker dia..
bapak psiko aku kan??..kah3
biarlah..ayah aku yang bayar internet ni..bukan korang...kah3
baru aku tahu dia ad blog...
dah lama tak update...
tak kisah laa...
tapi macam tak sangka dia ada blog...
dia ada kata2 untuk kekasih dia seblum ni...
cair aku baca....agak gila aku jugak ni...
dah2...

jadi quote malam ni..
tepuk sebelah tangan lebih baik...
aku takut untuk confess lagi SEKALI tapi ditolak...
apa??..loser?? YES, I'M LOSER...that is me =)

1 comment:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.