Artis Selamat Pulang ...

Salam 1 auw...auw..auw..
wah..mood untuk update blog dah semakin berkurangan bila masuk sem baru..
lagi2 bila fon dah hilang ni..
macam tak beseri je hidup ni..
mati bini pon tak sedih macam hilang fon...kah3
jahat tak aku???....

Hari ni artis telah selamat pulang ke UiTM Lendu Alor Gajah Melaka...
sebelum hari jumaat berlaku nya insiden meragur jantung aku ni..
semua seperti sediakala..iaitu bersemangat gila nak balik u ni..
tapi bila jadi macam ni...hurmmm..lemah..!

dah2...
jadi laki kena kuat ..!
=)

jadi semalam abang aku nikah..
gambar tak sempat nak masuk dalam laptop lagi pun...jadi nanti2 laa aku buat entri lain okey..??
bajet ada orang nak baca blog kau yang sedih ni..!..kah3
ish2..aku sebenarnya sedih dengan imam semalam ni...
ada ke boleh abang aku nak nikah semalam..
ingat main kawen2 ke??.kah3
dah semua terbongakng terkangkang tertonggeng dekat Bilik Seberguna tempat kawen tu...
make up pon dah cair...
pengantin pon dah hilang mood nak kahwin..kah3..boleh??..kah3
janji pukul 11 nikah jadi 2.30 nikah...
aish...tok imam ni..nak panggil tok mudim abang aku dah sunat pulak...kah3
oppsss..apakah yang terjadi malam selepas nikah??..nak tahu laa tu??..
tanya laa abg aku sendiri....aku yang malu nak tulis ni..kah3
tapi akhirnya dengan kesungguhan harimau malaya menentang indonesia jumaat lepas...abnag aku nikah jugak akhirnya....
aku pulak yang sebak..
aku pulak yang berdebar....cewah..!

dah tutup cerita nikah menikah ni..
cerita pasal tuan tanah kedondong ni hah..
tadi naik bus duduk sebelah orang cina dan india...
ya ampun bapak2 ibu2...
orang cina sbelah aku ni tak mandi agaknya,,,
bau dia bedesing dekat hidung Shah Ruk Khan aku ni hah..
lelaki ye cina ni...
perempaun india sebelah aku ni tak bau pon...
bukan nak racist tapi kalau nak naik bus tu mandi laa...
kalo x nak mndi...pakai laa minyak wangi satu bakul ke apa...kah3
ish2...

sampai je di UiTM Lendi ni terus daftar..
dah tukar bilik sem ni...
nak tahu macam mana bilik nya??
nak tahu roommates lama ke baru??
tunggu...!!!

episod akan datang...*gaya macam drama tv je..kah3*

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.