Tuesday, May 10, 2011

~Konsert Siti Nurhaliza Di Indonesia...Malaysia???~

Selamat malam dan salam 1 auw..auw..auw..
hari ni mulakan entri dengan Siti Nurhaliza...
semalam penutup dengan Siti Nurhaliza jugak...
bosan??...
tak pe laa...sekali sekala je ni pon..kih3

hah..
tanpa berdolak dalih fiz nak cerita tentang konsert terbaru Diva sorang ni
TERKINI...Siti akan mengadakan konsert tebaru nya di Indonesia...
lama dia dah tak buat konsert dekat Indonesia,,,
kali terakhir dia buat adalah pada tahun 2007 dekat Makasar..
tapi kali ni dia akan buat di Jogjakarta,,Banjarmasin,,Padang dan Jakarta..
bila??..pada 1 - 7 Julai..
padat kan???
hebat laaa siti ni..

katanya bukan dia nyanyi sorang2 je..
ada dua artis Indonesia yang dibawa iaitu Opick dan Erwin Gutawa...katanya artis ni dipilih oleh pihak penganjur..tengok tu..walaupun siti duit dia berkepuk..kepuk tetap ada pengajnur...mampu??
dan dengar khabarnya temanya adalah konsep ketuhanan...
tapi belum pasti lagi ye...

wah..seronok laa rakyat Indonesia ea..
tapi macam mana dengan rakyat Malaysia pulak??
demi mengelakkan berat sebelah atau pilih kasih..
siti akan buat konsert untuk rakyat Malaysia lepas raya..!!!
hah..!
seronok tak??

fiz rasa nak pergi laaa....
kali terkahir pergi konsert dia dekat Bukit Jalil yang ditaja oleh HOTLINK tu...
tak ingat bila...
hehehehe..
tapi fiz pergi kalau ada duit..
tapi kalau ada orang nak taja okey jugak???...kih3
ada siapa nak ikut??????????????
dah siap jadual awal2..kih3







Hafiz: semalam marathon you tube lagu2 Siti... =)

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...