Wednesday, March 30, 2011

~Siapa Guru Vokal AF9???~

Selamat Malam dan Salam 1 auw...auw..auw....
hari yang sangat melelahkan..
tadi kelab Debat membincangkan tentang Isu Percintaan Kaum Sejenis..
sangat hangat di perbincangkan...
huhuhuhu...
petang tadi juga siapkan tag nama dan banner untuk pameran akan datang ni..
tengahari pulak tentang pemilihan booth untuk pameran tu..
ada je yang tak puas hati..
susah nak cakap dengan orang yang tak paham "bahasa melayu" ni..
memanjang tak puas hati..
jangan kerana kisah silam merosakkan imej anda sendiri...
cermin muka tu puas2 dulu okey??

dah2..ni bukan entri nak marah tapi tentang AF9...
fiz rasa semua dah tau tentang 12 pelajar dia kan???
ramai jugak yang tak puas hati ek..
ada yang dari bekas program realiti stesen lain..
mesti keluar awal tu...kah3..

sekarang kita beralih ke topik sebenar...
dulu siti Hajar dan sebagainya tapi sekarang adalah NING BAIZURA..
suara soprani berjaya di Malaysia...
sebelum ni dia sebagai pengkritik jemputan tapi sekarang dah mega..

tapi dia bukan seorang je...cikgu syafi tetap ada tapi bahagian teori je dan dia pulal bahagian vokal persembahan...
pengalaman selama 19 tahun akan di guna kan..
macam cara pegang mikrofon,,nak kuasai pentas,,hilangkan gemuruh dan macam2 lagi laa...

selain dia ramai lagi tenaga pengajar yang ada..
yang tetap pon ada lagi macam Adlin Aman Ramli,,cikgu Fatimah Abu Bakar,,A.Aris Abdul Kadir dan ramai lagi laa..







Hafiz: mampu ke Ning nak uruskan budak2 tu dengan promosi album baru trio dia tu???...

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...